پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
اتلتیکو با حذف رئال مادرید حریف بارسا شد

رئال دربی مادرید را باخت و حذف شد

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب: 401971
گل‌های بازی را تورس در دقیقه یک و ۴۶ برای اتلتیکو و راموس در دقیقه ۲۰ و رونالدو در دقیقه ۵۴ برای رئال مادرید به ثمر رساندند.در مجموع دو بازی مهیج و پرزد و خورد اتلتیکو با نتیجه ۴ بر ۲ رئال غلبه کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا حریف بارسلونای شود که از سد الچه گذشته بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی "کوپا دل ری" بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار شد.

دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حالی برگزار شد که در دیدار رفت شاگردان سیمئونه موفق شده بودند با ۲ گل بر حریف قدرتمند خود غلبه کنند.

قبل از سوت آغاز بازی طی مراسمی از کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال جهان به دلیل کسب توپ طلای و دیگر بازیکنان رئال که در تیم منتخب سال قرار گرفته بودند تقدیر شد و هواداران با بنری بزرگی که در دست داشتند موجبات رضایت و خوشحالی خود را نشان دادند.

کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال با توجه به باخت در خانه حریف در این دیدار از تمام توان تیم برای تقابل با اتلتیکو استفاده کرده بود.در نهایت در شبی که مدافعان رئال اشتباهات مکرری داشتند بازی با نتیجه ۲ - ۲ خاتمه یافت تا در شبی که قوهای سفید سر خوش از کسب توپ طلا توسط رونالدو بودند سیمئونه جشن آنها را بهم بزند.

فرناندو تورس که در پنجره نقل و انتقلات نیم فصل به خانه برگشته بود در بازگشت مجدد به برنابئو نمایش باشکوهی داشت و دوبار دروازه رئال مادرید را گشود.

رئال مادرید ۲ - اتلتیکو مادرید ۲

گل‌های بازی را تورس در دقیقه یک و ۴۶ برای اتلتیکو و راموس در دقیقه ۲۰ و رونالدو در دقیقه ۵۴ برای رئال مادرید به ثمر رساندند.

در مجموع دو بازی مهیج و پرزد و خورد اتلتیکو با نتیجه ۴ بر ۲ رئال غلبه کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا حریف بارسلونای شود که از سد الچه گذشته بود.



رئال با این نفرات بازی را آغاز کرد:

کیلور ناواس، کارواخال، په په، راموس، مارسلو، کروس، ایسکو، خامس، گرت بیل، بنزما، کریس رونالدو‏
سیستم:۳-۳-۴
اتلتیکو با این ترکیب روانه میدان شد:

اوبلاک، خوان فران، میراندا، گودین، سیکیه را، رائول گارسیا، تیاگو، ماریو، کوکه، گریژمان، تورس

سیستم:۱-۳-۲-۴
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این بود ریال که میگفتن بهترین تیمه؟؟؟؟؟؟؟