کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئال مادرید در آستانه وداع از جام حذفی قرار گرفت

شکست رئال در دربی مادرید

18 دی 1393 ساعت 9:20

تیم فوتبال رئال مادرید با قبول شکست ۲ بر صفر مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا در آستانه وداع از این رقابت ها قرار گرفت.


به گزارش جهان به نقل از ایرنا، بیش از ۵۰ هزار تماشاگر ورزشگاه ویسنت کالدرون دیدار دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا بین اتلتیکو و رئال مادرید را از نزدیک تماشا کردند و در پایان شاهد برتری ۲ بر صفر شاگردان دیگو سیمئونه و نمایش ضعیف کهکشانی ها بودند.

رئال مادرید که در ابتدای هفته نیز مقابل والنسیا در لالیگا شکست خورده بود حالا سال ۲۰۱۵ را با دو شکست ناامید کننده آغاز کرده است.

در دیدار امشب کریستیانو رونالدو، په په و کاسیاس از رئال مادرید و کوکه، آردا توران و ماندژوکیچ از اتلتیکومادرید نیمکت نشین بودند.

نیمه نخست دربی مادرید بدون اتفاق خاصی به پایان رسید ولی در ابتدای نیمه دوم خطای سرخیو راموس موجب شد تا اتلتیکو به پنالتی دست یابد که این ضربه توسط رائول گارسیا به گل نخست تبدیل شد.

در ادامه، نوبت به خوزه ماریا خیمنز مدافع پیش تاخته اتلتیکومادرید رسید تا با ضربه سر مهار نشدنی دومین گل تیمش را به ارمغان بیاورد.

حضور رونالدو در اواسط نیمه دوم نیز نتوانست مانع از شکست ۲ بر صفر رئالی ها شود. با این اوصاف کهکشانی ها برای جبران این شکست باید هفته آینده و در دیدار برگشت با ۳ گل اتلتیکو را شکست دهند.

نکنه جالب دیدار اتلتیکومادرید و رئال مادرید پخش تبلیغات شرکتی ایرانی در تابلوهای کنار زمین بود که به فارسی و انگلیسی محصولات خود را به عرضه گذاشته بود.


کد مطلب: 400576

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/400576/شکست-رئال-دربی-مادرید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com