سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱۵
۶

کنایه‌های علی کریمی ادامه دارد + تصاویر

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 400422
کریمی پس از اینکه روز گذشته (سه‌شنبه) در تمرین پرسپولیس حاضر شد، در جدیدترین پیامی که برای هوادارانش گذاشته نوشته است: «کسی که مرا به خاطر خوبی‌هایم می‌خواهد نمی‌خواهم... کسی را می‌خواهم که با دانستن بدی‌هایم باز هم مرا بخواهد!»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مازندرانی
شما مثل کوه دماوند میمانیدولی آب وهواش قابل پیش بینی نیست گاهی برفی گاهی باد گاهی همراه با گوگرد گاهی آفتابی وملایم وگاهی هم خیلی خشن
Indonesia
بله دیگر ایشان قطب جهان امکان هستندو همه باید ایشان رابخواهند و ایشان هیچ وظیفه ای برای بهتر شدن نباید بکند این قدیسی است که مطبوعات ما از کریمی برای مردم ساخته اند مقدسی که رسانه ها برای مردم درست کرده اند کم مانده ادعای خدایی کند
محمد
صرف نظر از حاشيه هاي ورزشي كه من هيچ وقت به اين علت از ورزش خوشم نيامده اما نفس جمله ايشون از واقعيات و زيباترين جملات انسان شناسي است.
علی
Romania
علی کریمی فقط بدنبال نوشتن جملات اثرگذار! است و هیچوقت تو حوزه های اجرا موفق نخواهد شد.
ما که کلا نمیخوایم ریخت شما را ببینیم جناب!
بنده خدا
این جمله یک جمله بسیار پر معنی و بر گرفته از نظریه های مدیریتی است که باعث می شود انسانهایی که کار بلد نیستند اما ظاهر ساز و چاپلوس هستند نتوانند امورات را در دست گرفته و ... بکنند.