چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۵
۸
درد و دلهای سرپرست گروه لیان با شبکه صهیونیستی"من و تو

آقای استاندار و خانم مدیرکل تحویل بگیرید! +فیلم

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 399833
بلافاصله پس از لغو کنسرت شریفیان، وی ترجیح داد با شبکه صهیونیستی " من و تو " درد و دل کرده و گلایه های خود را از مردم متدین بوشهر نزد ضدانقلابهای شبکه " من و تو " مطرح کند.
آقای استاندار و خانم مدیرکل تحویل بگیرید! +فیلم
به گزارش جهان، بوشهر ۲۴ نوشت: شریفیان در گفتگو با "من و تو " از مدیر کل ارشاد و استاندار بخاطر دادن مجوز و حمایت تشکر کرده است. گفتگویی که bbc نیز از آن استقبال کرده و در سایت خود آن را منتشر نموده است.

مردم متدین و معترض بوشهر از همان اول هم نسبت به وضعیت مجعول این گروه موسیقی در قالب بیانیه هایی هشدارهای جدی داده بود، حتی با انتشار فیلمی در فضای مجازی از سنگ تمام گذاشتن تلویزیون سلطنتی bbc برای گروه لیان گفته شده بود، اما مسئولین استان علی الخصوص مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر و استاندار بوشهر بر حمایت از این گروه هتاک تأکید کردند.

این حمایت تا آنجا پیش رفت که استاندار ترجیح داد با کتک خوردن مردم متدین، دانشجوها و طلاب انقلابی، فضا را برای جولان این گروه هتاک محیا کند.

"بوشهر ۲۴ " می افزاید، شریفیان بلافاصله پس از لغو کنسرتِ روزهای بعد، جواب محبتهای مسئولین استانی را با گلایه از مردم انقلابی بوشهر، از طریق تلویزیون ضد انقلاب و صهیونیستی " من و تو " داد.

براستی چرا باید در حمایت از گروه هتاکی که بیش از این در ایام عزاداری صفر، در اروپا کنسرت برگزار کرده بود و قطعا مسئولین از آن با خبر بودند، مردم مومن و متدین بوشهر کتک بخورند و بلافاصله ببینیم که سرپرست این گروه از طریق " من و تو" درد دل کند؟

خانم مدیر کل و استاندار بوشهر! چگونه می خواهند پاسخ مردم مضروب و مجروح را بدهند؟

خانم ماحوزی که هدف از برگزاری این کنسرت ها را مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان می کند، چگونه از گفتگوی شریفیان با تلویزیون " من و تو " دفاع می کند؟

نکته جالب دیگر گزارش " من و تو "، دلواپس خواندن مردم متدین و انقلابی بوشهر است، مسئله ای که پیش از این طریق برخی سایتهای معلوم الحال حامی دولت در بوشهر مطرح شده بود.

در ادامه فیلم گفتگوی شریفیان با شبکه " من و تو " آمده است؛

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهرامی
Latvia
وزارت ا...خوابه که چنین اتفاقاتی در کشور امام زمان عج میفته !!
حاچ امیر
اینا میخوان حساسیت مردم را برای اینده بسنجن مردم حزب الله بهوش باشن
علی
افسوس
Iran, Islamic Republic of
تدبير چنين است!!!!!!!!!!!!!
امان از طاغوت
قانون قانونه....
Iran, Islamic Republic of
بخاطر تندرويه يه عده يه كنسرت موسيقي با مجوز قانوني ميكشه به اينجاها...
شما اگه میخوای کنسرت ببینی میتونی بری دبی اینجا از این خبرا نیست
کنسرت مال زمان اون شاه بدبخت و نوکر آمریکا و انگلیس بود نه برای این زمان شمام اگر اینقد برای کنسرت دلتون تنگه برید آنتالیا و آنالیا و... کنسرت ببینید نه تو مملکتی که مملکت امام زمان است و مردم به روحانیت و ولایت اقتدا میکنن .امت حزب ا.. به گوش باشید که دشمن کم کم دارد شدت نفوذش در عقاید ما را افزایش می ده همگی به گوش باشید