شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 15 Jun 2024
 
۴
۵
خبر جهان درست بود

حرفهای چند ملی پوش درباره قهر کریمی

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 399251
طبق ادعای برخی از ملی پوشان، در جریان قهر مربی تیم ملی و نرفتنش به استرالیا، پای چند بازیکن در میان است.
به گزارش جهان به نقل از جام ، علی کریمی در حالیکه خودش را برای رفتن به استرالیا و حضور روی نیمکت تیم ملی و در مسابقات جام ملت ها آماده کرده بود، به یکباره از سمتش در تیم ملی کناره گیری کرد.

برخی عنوان کردند که وی در دفاع از محمد نوری با کارلوس کی روش دچار اختلاف شده و تصمیم به کناره گیری گرفته است. عده ای دیگر مدعی شدند که کی روش به او اعلام کرده که روی نیمکت تیم ملی، جای خالی برای حضور او وجود ندارد و باید از روی سکوها نظاره گر بازی ها شود و همین باعث ناراحتی کریمی شده است.

اما آنطور که ما خبردار شدیم، در این قضیه نه پای نوری وسط بوده و نه بحث نبودن جای خالی روی نیمکت تیم ملی در میان بوده!

مثل اینکه در جریان یکی از تمرینات تیم ملی در تهران و قبل از سفر به استرالیا، صحبت از پاداشی بوده که از سوی هدایتی به ملی پوشان وعده داده شده بوده است.

گویا در این میان برخی از بازیکنان باتجربه تیم ملی عنوان می کنند که بخش عظیمی از این پاداش باید به بازیکنانی که در جام جهانی بوده اند تعلق بگیرد.

کریمی هم در برابر آنها موضع گرفته و عنوان کرده که باید پاداش به طور مساوی تقسیم شود. صحبتی که به مذاق کی روش هم خوش نیامده تا او هم در جبهه بازیکنانش قرار بگیرد تا حالا شاهد کنار رفتن کریمی از سمتش در تیم ملی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه تو جام جهانی چه گلی به سر ایران زدند؟ در ضمن برای جام جهانی به حد کافی پاداش گرفته بودند!
محمد
باید فدراسیون کمی عاقلانه و واقع نگرانه انتخاب مربی کند که تیم به حاشیه نرود . شخصیت افراد مشخص است . اقای کفاشیان کمی دقت و درایت
پول را باید برای کاری که باید بشود هزینه کرد
هادى
Finland
اقاى كريمى با تجربه اى كه داشت مثل دوران جوانى با نرقتن به سيدنى اعتراض خود را اعلام كرده است كه اين إز جادو گر دور إز انتظار نبود و كسانيكه وى را معرفى كرده اند مقصرند
Iran, Islamic Republic of
ما نفهمیدی هدایتی کجای ورزش و فوتبال است که به تیم ملی هدیه میدهد. این بنده خدا از کجا درآمد دارده که اینطوری بخشش و کمک می کند!!!!!!!!!!