کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه‌نگاری اعتماد ازسخنرانی جلیلی

8 دی 1393 ساعت 14:45

او در خلال صحبت‌هايش از همان كيف قهوه‌يي معروفش يك كتاب و دو برگ كاغذ بيرون آورد. كمتر كسي تصور مي‌كرد آن كتاب «دو رساله حكومت» جان لاك باشد و آن دو برگ كاغذ يكي از بيانيه‌هاي ميرحسين موسوي.


به گزارش جهان؛ روزنامه اعتماد از حضور و سخنرانی دکتر جلیلی در نشست دیروز جامعه اسلامی مهندسین حاشیه نگاری جالبی منتشر کرده است که بخشی از آن را می خوانید:

«جليلي نيز ابتدا باراني استخواني رنگش را از تن در آورد و با همان كيفي كه روزي مهم‌ترين اسناد هسته‌يي كشور را در آن مي‌گذاشت پشت ميز سخنران رفت.

جليلي ابتدا شكل‌گيري تمدن انسان محور غرب را براي دقايقي تشريح كرد و گفت كه جايگزيني انسان به جاي حقيقت به عنوان محور تمدني از پنج قرن پيش توسط دكارت تئوريزه شده و تاكنون نيز ادامه دارد. اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام علت مخالفت و دشمني غرب با ايران را روي كار آمدن تمدني خدا محور و حقيقت جو در ايران با انقلاب اسلامي سال ٥٧ دانست.


 
او همچنين در خلال صحبت‌هايش از همان كيف قهوه‌يي معروفش يك كتاب و دو برگ كاغذ بيرون آورد.

كمتر كسي تصور مي‌كرد آن كتاب «دو رساله حكومت» جان لاك باشد و آن دو برگ كاغذ يكي از بيانيه‌هاي ميرحسين موسوي.


او از كتاب جان لاك بخش‌هايي را انتخاب كرد تا به واسطه آن ثابت كند درجه‌بندي شهروندان محصول تفكر پدرليبراليسم بوده است و از بيانيه مهندس موسوي نيز با تاكيد بر اينكه اين متن در وبسايت او نيز درج شده و به همين دليل آن را قرائت مي‌كند به روخواني بخش‌هايي پرداخت كه در آن ميرحسين موسوي نسبت به سرنوشت حيوانات به فضا فرستاده شده ابراز نگراني كرده بود.

جليلي با خواندن اين بخش از بيانيه موسوي اظهاراتي را بيان كرد كه مضمون آن آدرس غلط دادن اين نامزد انتخابات سال ٨٨ بود.

اما ورود اين عضو شوراي عالي امنيت ملي به موضوع رقابت‌هاي سال ٨٨ اينجا بود كه دشمنان ايران به دليل موفقيت جمهوريت و اسلاميت نظام در انتخابات ٨٨ به دنبال تخريب دستاوردهاي آن رفتند.

به عقيده او در انتخابات ٨٨ اوج مردمسالاري ديني به رخ كشيده شد و دليل اينكه رييس‌جمهور امريكا چند روز قبل از انتخابات به رهبر انقلاب نامه نوشت اين بود كه او مي‌ديد اين قدرت مردمسالاري ديني شكل مي‌گيرد.»


کد مطلب: 398728

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/398728/حاشیه-نگاری-اعتماد-ازسخنرانی-جلیلی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com