سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

صدور مجوزاشتغال ۲۳ بازنشسته دیگردردولت

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 397173
"مجوز روحانی برای اشتغال ۲۳ بازنشسته دیگر در دولت" و "دستور ۵۰ میلیاردی دولت برای اکسپوی ۲۰۱۵" اخبار ویژه امروز روزنامه خراسان هستند.
به گزارش جهان، اخبار ویژه روزنامه خراسان به شرح زیر است.

مجوز روحانی برای اشتغال ۲۳ بازنشسته دیگر در دولت

بر اساس پیشنهاد وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک که طی روزهای اخیر با استناد به ۴۱ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت توسط حجت الاسلام روحانی رییس جمهور کشورمان مورد تایید قرار گرفته، مقرر شده است اشتغال به کار ۲۳ نفر افراد بازنشسته در وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد، علوم، نفت و نیرو با رعایت قوانین و مقررات مربوط مجاز است.

دستور ۵۰ میلیاردی دولت برای اکسپوی ۲۰۱۵

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، مقرر شده است با توجه به اهمیت حضور موثر کشورمان و به استناد ماده ۵۵ قانون محاسبات عمومی کشور، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جزء ۱ ردیف ۵۱۰۰۰۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور تحت عنوان "هزینه های پیش بینی نشده"، بابت تأمین هزینه های حضور و برپایی غرفه در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۱۵ میلان ایتالیا اختصاص یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *