جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

کاریکاتور؛ تفاوت آنچلوتی با مورینیو

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 397125
کاسیاس در دوران مورینیو هرگز نتوانست دروازبانی شایسته برای رئال مادرید باشد اما الان با آنچلوتی به روزهای اوج خود برگشته است. این مربی ایتالیایی با کاسیاس کاری کرد که ژوزه مورینیو از انجام آن ناتوان بود.
 به گزارش جهان به نقل از شفقنا ، در این هیچ شکی وجود ندارد که ایکر کاسیاس یکی از بهترین دروازبان های تاریخ فوتبال جهان است. او سالهای سال با پیراهن رئال مادرید درخشید و افتخارات زیادی به دست آورد.
کاسیاس در دوران ژوزه مورینیو نتوانست آن دروازبان همیشگی برای رئال مادرید باشد و اعتماد به نفس خود را در چارچوب دروازه این تیم از دست داد. مورینیو علاقه ای به کاسیاس نداشت و او را نیمکت نشین کرد تا این دروازبان ملی پوش به کلی اعتماد به نفس خود را از دست دهد.

کاسیاس آنقد در دروازه رئال مادرید ضعیف شد که حتی صدای اعتراض هواداران رئال مادرید را برانگیخت و شایعه ای درباره جدایی او از این تیم به گوش رسید اما کاسیاس در رئال ماندنی شد. کارلو آنچلوتی به این دروازبان باتجربه اعتماد کرد و از او در ترکیب اصلی رئال مادرید استفاده کرد. الان دیگر کاسیاس به روزهای اوج خود برگشته است و به همان دروازبان قابل اعتماد رئال مادرید تبدیل شده است و این بدون شک به خاطر آنچلوتی است و باید کاسیاس خود را مدیون او بداند.

أنشيلوتي يصلح ما أفسده مورينيو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *