سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بودجه سال بعد چندان مقاومتی نیست

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 396529
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: نفت ۷۲ دلاری ریسک دارد و بهتر است نفت ۶۰ دلاری جایگزین شود؛ معلوم بود که غرب برای کاهش قیمت نفت برنامه دارد؛ دولت به حرف‌های من گوش نکرد.
به گزارش جهان؛ غلامرضا مصباحی مقدم عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «نسیم» تاکید کرد: برای اینکه اتفاقات سال جاری در سال آینده تکرار نشود، باید قیمت نفت را در حد ۶۰ دلار قرار دهیم تا اینکه پایمان را در جای محکم قرار داده باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بودجه ۹۳ را در حالی بستیم که قیمت نفت ۱۰۷ دلار بود، افزود: سال گذشته که دولت نفت را ۱۰۰ دلار مشخص کرد، در کمیسیون برنامه و بودجه پیشنهاد ۹۰ دلار را دادم که البته دولتی‌ها گوش نکردند و نتیجه‌اش را در سال جاری می‌بینیم.

مصباحی مقدم تاکید کرد: همان زمان این وضعیت قابل پیش‌بینی بود و این احتمال وجود داشت که گروه ۱+۵ برای فشار به ایران قیمت نفت را دچار تغییر کند.

وی همچنین با اشاره به لایحه بودجه ۹۴ نیز به نسیم گفت: این بودجه برای اجرای اقتصاد مقاومتی کامل نیست و معتقدم که برای اقتصاد مقاومتی بودجه دیگری باید نوشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان به افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: قیمت ارز به وضعیت خطرناکی نرسیده و امیدوارم که نرسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *