کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حماسه اربعین باعث عزای امپراتوری دروغ شد

23 آذر 1393 ساعت 7:14

رسانه‌های حامی فتنه ترجیح دادند با سکوت و سانسور از کنار رویداد بزرگ پیاده‌روی و عزاداری ۲۰ میلیونی زائران امام حسین علیه‌السلام در روز اربعین بگذرند.


به گزارش جهان به نقل از کیهان، صدای آمریکا، بی.‌بی.سی، دویچه‌وله، رادیو فردا، گویانیوز از جمله این رسانه‌ها بودند که خبرهای بسیار کوتاه در این باره منتشر کرده یا از اساس خبر این اجتماع ۲۰ میلیونی را سانسور کردند.

در این میان رسانه‌های خاصی مانند جرس و کلمه شرم‌آورتر از همه با ماجرا مواجه شده و هیچ خبری منتشر نکردند که البته عذر آنها روشن است چه اینکه فتنه سال ۸۸ جریان نفاق جدید با نقاب شبه مذهبی در روز عاشورا با آن جنایت و خیانت بزرگ به سرشکستگی انجامید و در حقیقت این جماعت تو دهنی بزرگ راهپیمایی ۹ دی را از امام حسین علیه‌السلام و انبوه ملت ارادتمند ایشان دریافت کردند؛ تا آنجا که نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد تظاهرات این روز بزرگ‌ترین راهپیمایی در ایران پس از تشییع آیت‌‌الله خمینی است.

رادیو فرانسه در گزارشی از تجمع بی‌سابقه شیعیان در کربلا با وجود برخی ناامنی‌ها خبر داد و خبرگزاری فرانسه اعلام کرد این مراسم یکی از بزرگترین اجتماعات دینی در جهان است.

برخی رسانه‌ها نظیر رادیو فردا و گویانیوز هم به قلم بعضی عناصر ورشکسته فراری به بدگویی علیه این اجتماع عظیم پرداخته‌اند. آنها از اینکه این اجتماع ۲۰ میلیونی به قدرت‌نمایی جبهه مقاومت اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی تبدیل شده ابراز ناخرسندی کرده‌اند.

رفتار کبک‌وار رسانه‌های غربی و ضد انقلاب در قبال راهپیمایی و تجمع ۲۰میلیونی اربعین حسینی(ع) در حالی است که همین رسانه‌ها بعضاً تجمعات چند نفری- و نه حتی چند ده‌نفری- عناصر ضد انقلاب را تبدیل به تیترهای اول خود می‌کرده و با آب و تاب برای آن عکس و گزارش و تیتر و متن و حاشیه می‌ساختند!


کد مطلب: 396067

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/396067/حماسه-اربعین-باعث-عزای-امپراتوری-دروغ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com