جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تلفن رایگان به هر نقطه از جهان+تصاویر

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 396050
در مسیر ۸۰ کیلومتری نجف به کربلای معلی، موکب های فراوانی وجود دارد که خدمات رفاهی به زائران ارائه می دهند. اخیراً این موکب ها خدمات نوین تر نظیر اینترنت و تلفن هم در اختیار زوار سیدالشهدا می گذارند.
به گزارش جهان به نقل از  فارس از عراق، در پیاده روی اربعین موکب های وجب به وجب مستقر هستند و با خلوص نیست امکانات خود را در اختیار زائران سیدالشهدا(ع) قرار می دهند.

اکثر این مواکب به خدمات رفاهی و پذیرایی نظیر انواع غذاها و جای خواب اختصاص دارند، اما موکب های خاص تری هم هستند که خدمات دیگر نظیر بهداشتی-درمانی، تلفن بین المللی و اینترنت ارائه می دهند.

با توجه به اینکه حضور پرشور و زاید الوصف زائران در نجف و کربلا، خطوط تلفن همراه در این کشور را مختل و تماس با دیگر کشورها را دچار مشکل می کند، وجود تلفن های ثابت و بین المللی بسیار راهگشاست.

ضمن اینکه اکثر زائران غیرعراقی به دلیل عدم آشنایی با زبان عربی و نیز کمبود محل فروش سیمکارت، امکان تهیه سیمکارت اپراتورهای عراقی از جمله زین و آسیاسل را ندارند و وجود تلفن های رایگان در ارتباط گیری با خانواده و خبر دادن از صحت و سلامت، یافتن همراهان و گمشدگان احتمالی و ... کمک شایانی می کند.

در ادامه تصاویری از موکب های تلفن رایگان مشاهده می شود:











نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *