جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

واکنش آیت‌الله‌دستغیب به هتاکی غفاری

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 395572
آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب با تقدیر از عکس‌العمل دانشجویان ولایی و انقلابی شیراز، سخنان موهن عنصر فتنه در دانشگاه شیراز را محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس؛ آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب در پیامی که به دفتر خبرگزاری فارس در استان فارس ارسال شد، با تقدیر از عکس‌العمل دانشجویان ولایی و انقلابی شیراز، سخنان موهن عنصر فتنه در دانشگاه شیراز را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: هم‌اینک به فتنه‌گران هشدار می‌دهیم خوش‌خیال نباشید، شهر ولایتمدار شیراز هرگز جولانگاه شما نخواهد بود.

به گزارش فارس، عصر یکشنبه گذشته یکی از عناصر فتنه ۸۸ در سالن صدرا و سینای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسمی که با عنوان روز دانشجو توسط انجمن اسلامی این دانشگاه برپا شده بود، با توهین به ارزش‌های انقلاب خشم و نفرت دانشجویان و جوانان سومین حرم اهل‌بیت (ع) را برانگیخت، به نحوی که تا پاسی از شب در مقابل ساختمان استانداری فارس تحصن کردند و خواستار استعفای مجوزدهندگان به سخنرانی این شخص معلوم‌الحال و فتنه‌گر شدند.

این دانشجویان با برآورده نشدن خواسته خود مبنی بر برخورد قانونی و انقلابی با برپاکنندگان این مراسم ضدارزشی و توطئه‌گرانه، شب بعد از آن نیز در دفتر نماینده مقام عظمای ولایت در فارس و امام جمعه شیراز متحصن و بار دیگر خواستار استعفا و محاکمه عاملان این حرکت ضدمردمی و فتنه‌گرانه شدند.

آیت‌الله اسدالله ایمانی نیز با ابراز تشکر و قدردانی از حرکت انقلابی دانشجویان ولایت‌مدار، بر پیگیری خواسته برحق آنان تاکید کرد.

موج خروشان اعتراضات اقشار مختلف مردم، جامعه روحانیت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ... همچنان لرزه بر اندام متوهمان فتنه‌گر می‌اندازد و ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله دستغیب ، مدعیان مسلمانی کارشان اهانت به شهدا و مقدسات و پایمال کردن خون شهداست .
Iran, Islamic Republic of
تمام این کارهای شما برای تحت شعاع قراردادن 16 اذر بوده و برای مقابله با عدم سخنرانی اصولگراهایی مثل رسایی و شریعتمداری در دانشگاههاست
بهرامی
شهر ولایتمدار شیراز هرگز جولانگاه شما نخواهد بود!!! دیگه میخواستید چی بشه ؟ یک فته گر بد سابقه و فاسق با حمایت مسئولین بی مسئولیت یک استان وارد شهری شده که کوچه ها و خیابوناش مزین به نام و عطر و بوی شهداست و هر اهانت و فحش و هتاکی که میتوانسته کرده اونوقت بعد از این حادثه تازه همه از خواب بیدارشده اند !!!