سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۵
۲۱

آقای مطهری در معرض هورای دشمن‌اید/ اولین آزمون فرهادی

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 393504
سخنرانی اخیر علی مطهری در یکی از دانشگاه‌های کشور و اظهارات فتنه‌گرانه‌اش در دفاع از سران فتنه اولی اولین آزمون دکتر محمد فرهادی است.
آقای مطهری در معرض هورای دشمن‌اید/ اولین آزمون فرهادی
سرویس سیاسی جهان نيوز: یکی از مهمترین اظهاراتی که محمد فرهادی وزیر علوم جدید در جلسه رأی اعتماد به نمایندگان و مردم داد، جلوگیری از نفوذ فتنه‌گران در وزارت علوم و دانشگاه‌ها بود.

به گزارش جهان، سخنرانی اخیر علی مطهری در یکی از دانشگاه‌های کشور و اظهارات فتنه‌گرانه‌اش در دفاع از سران فتنه و رفع حصر آنان، اولین آزمون دکتر محمد فرهادی است.

به همین منظور و در واکنش به سخنرانی دکتر علی مطهری و اظهارات خلاف واقع وی، جمعیت اسلامی هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می‌اید:

بسم الله الرحمن الرحیم
در ایام مظلومیت و اسارت کاروان عاشورا و گرامیداشت هفته بسیجیان جان برکف آن مدافعان خط ولایت معصوم ولایت فقیه، واقعه ای زشت، نامیمون و تاسف باری در دانشگاه فردوسی مشهد رخ داد و مارا بر آن داشت تا مطالبی چند خطاب به جناب آقای دکتر فرهادی وزیر محترم علوم تحقیقات و فن آوری، آقای دکتر مطهری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و نیز داوری اساتید و دانشجویان محترم ابراز داریم.

۱- با عنایت به ضرورت رعایت خط قرمز فتنه ۸۸، از جناب آقای دکتر فرهادی می‌خواهیم جهت رسیدگی به این واقعه نامیمون که باعث اهانت به مقام عظمای ولایت و دفاع از فتنه گران گردیده است، هیاتی تشکیل و اقدام مقتضی صورت پذیرد. یادآور می شود که در دانشگاه فردوسی مشهد در فاصله زمانی کمتر از یک‌سال دو اتفاق ناگوار مشابه در دفاع از فتنه گران ۸۸ در محیط مقدس این دانشگاه اتفاق افتاده است.

۲- از آقای مطهری عضو محترم هیات علمی دانشگاه که منتسب به استاد شهید آیت الله مطهری(ره) می‌باشند، به عنوان همکار دانشگاهی می‌خواهیم، به یاد رهنمود امام(ره) باشند که فرمودند "‌اگر دشمن را تشویق کرد بدانید راه را اشتباه رفته اید." هم‌اکنون جناب عالی در معرض تشویق و هورای فتنه گران و ضد انقلاب قرارگرفته اید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر مطهری آزاده و سرفراز
ما
اف بر تو که درود بر او می فرستی !
مطهری باید محاکمه شود .
خب محاکمه کنین اگه میتونین....
محمد
مرگ بر فتنه و فتنه گر
United States
ایشون اگر آزاده بود در بند تفکر فتنه گران و وطن فروشان نبود
فرزند شهید
شما با این درود و درود گفتنتان به مطهری خدمت نمیکنید همانطور که موسوی و کروبی را به ورطه نابودی و خسران و جهنم رساندید ایشون را نیز میرسانید . البته خودتون هم میدونید که نه دغدغه دین دارید و نه نظام جمهوری اسلامی بلکه این وظیفه و مأموریته که از طرف ارباباتون بهتون محول شده وشما فقط نقش یک مزدور بی جیره و مواجب شاید هم با جیره و مواجب را بازی میکنید .
عزیزی که نام فرزند شهید روی خودت گذاشتی اولا فرزند شهید نیستی و سعی نکن خودت به جای اون بزرگواران جا بزنی و دوما جیره مواجب بگیر خودتی که دیگران را با خودت قیاس میکنی. خداوند به راه راست هدایتت کنه که براحتی تهمت و افترا نزنی
کدام علی مطهری؟ آنکه به رفسنجانی و نوع مملکت داریش اعتراض بلا انقطاع داشت و دائم یک نفس به ایشان گیر می داد یا این علی مطهری که در تیربون مجلس دنبال میخ یا نفت می گردد؟
مطهری چکارشون کردی که اینجوری آتیش گرفتن؟
درود بر آزاده مطهری!!!!
محمد علی
.. شما هم ممکن است اشتباه داشته باشید
مطهری چه آتیشی .. انداخته
رسول
Iran, Islamic Republic of
نماینده باید شجاع ... باشد ..
سرو..
وزارت اطلاعات و قوه قضائیه باید جلوی... مطهری را بگیرند...
سبد
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری نماینده واقعی ملت وآزاده تیز هوش مجلس می باشند.
...شجاعت نیست.اگر اامثال مطهری ثانیه ای در جبهه بودند امثال قاسم سلیمانی را شجاع میدانستند.نه مزدور های فتنه 88 را
ققنوس
دیگه شکی نیست که این اقا یه سرو سری با اربابای اونور ابیش داره و براشون خوش رقصی میکنه ...
محسن
مر گ بر هرچه فتنه گر در دنیا مرگ بر کسی که طرفدار فتنه است این مطهری این طوری که حرف میزند انگاری سخنگوی فتنه گران است
رونالدو رو ول کنید، غضنفرو بگیرید...
اینا نمره‌ی ادبیاتشون چند بوده. پدرمون درومد تا این نامه را بخونیم.
هنوز انقدر کوته نگر هستید که فکر نمی کنید همین هورا کشیدن دشمن ممکن است یک سیاست آنها باشد تا ما را از راه صحیح دور کند
شاید دشمن از برخی کارهای ما هورا بکشد اما مطمئن باشید با حرف نزدن و لاپوشانی مشکلات. هورای واقعی می کشد ولی آن را نشان نمی دهد اما با بصیرت هایی مثل شما این را نمی فهمند!!!!