پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش‌مدرسین به حمله‌به خانه‌شیخ‌عیسی

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 393463
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای حمله رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم از علمای بحرین را محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: براساس اخبار واصله، نیرو‌های امنیتی رژیم آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین ضمن ورود غیر قانونی، مرتکب خساراتی به خانه ایشان شده‌اند. البته چنین رفتارهای شنیع و وحشیانه‌ای از رژیمی که طی چند سال اخیر ده‌ها مسجد و حسینیه را با وقاحت تمام تخریب کرده و هزاران بحرینی بی‌گناه را بازداشت و شکنجه کرده و بسیاری از آنها را نیز به شهادت رسانده، دور از انتظار نبوده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: قطعاً چنین رفتاری برای دومین‌بار، نشان از اوج ضعف و ورشکستگی رژیم آل‌خلیفه دارد. عدم اقبال عمومی به انتخابات اخیر مجلس در این کشور و ادامه اعتراضات مردمی برای احقاق حقوق معنوی، سیاسی و اجتماعی، این رژیم را به چنین رفتارهایی وادار کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمله به بیت این عالم برجسته را به شدت محکوم کرده و مردم مبارز و شجاع بحرین را به ادامه مبارزه ترغیب می‌کند به امید آنکه به زودی نتیجه جهاد و مقاومت خود را به دست آورند و شاهد پیروزی نهایی نهضت خود باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *