کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خواهرزاده محمد خاتمی: حزب اللهی هستم؛ فصل الخطابم نظر رهبر انقلاب است

24 آبان 1393 ساعت 12:05

نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه من خودم حزب اللهی هستم گفت: در موضوع فتنه با مقام معظم رهبری هم نظرم و ایشان برای من فصل الخطاب هستند.


گروه سیاسی جهان نیوز ـ محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس در گفتگو با جهان نیوز در پاسخ به این سوال که آیا قائل به فتنه ۸۸ هستید؟ با بیان اینکه من خودم حزب اللهی هستم گفت: در این باره با مقام معظم رهبری هم نظرم و ایشان برای من فصل الخطاب هستند.

خواهرزاده محمد خاتمی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه مشخص است ولی سیدمحمد خاتمی سخنانی برخلاف نظر رهبر انقلاب مطرح کرده است، شما کدام نظر را قبول دارید؟ گفت که در مسائل حکومتی اتکاء من به رهبری است و در مسأله فتنه فصل الخطاب مقام معظم رهبری هستند.

تابش این را هم گفت که البته نمی پسندم برای خارج کردن هر کسی از میدان برچسب فتنه گر به او بزنیم چرا که در حال حاضر برخی به دنبال این کار هستند و اخلاق و جوانمردی را رعایت نمی کنند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000391/nf00391248-1.jpg

این نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه اخلاق، مروت و جوانمردی باید دست مایه هر فعالیتی در حوزه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی باشد اظهار داشت: در این میان عده ای دورغ و تهمت زدن را جایز می دانند در حالی که این کارها قطعا به نفع انقلاب اسلامی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که یکی از انتقادها به اصلاح طلبان این است که مرزبندی شفافی با دشمن ندارند گفت: مرزبندی که شما بخواهید برای اصلاح طلب ها تعیین کنید را قبول نداریم. سهم اصلاح طلب ها در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی چیزی کمتر از مدعیان اصولگرایی ندارد.

تابش در خصوص اینکه برخی بازماندگان دوران دفاع مقدس قائل به این هستند که هشت ماه فتنه از هشت سال جنگ سخت تر بود تاکید کرد: این هم یک نوع تحلیل است، در هر صورت فتنه چیز خوبی نیست. باید زمینه های بروز فتنه را بررسی کنیم که چه عواملی باعث بروز فتنه شد.


کد مطلب: 391248

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/391248/خواهرزاده-محمد-خاتمی-حزب-اللهی-هستم-فصل-الخطابم-نظر-رهبر-انقلاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com