جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

دایی هم پشت میله‌ بود،ملاقاتش میرفتم

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب: 391109
سرمربی تیم فوتبال راه آهن در واكنش به رضایت شهریار گفت: «از دایی غیر از این هم توقع نداشتم.»
به گزارش جهان به نقل از خبر، حمید استیلی یکی از کسانی بود که به زندان اوین رفت و با محمد مایلی‌کهن ملاقات کرد. استیلی که از دیدن سرمربی خود در اوین بغض کرده بود، از رضایت دایی خیلی خوشحال شد

وی ابراز امیدواری کرد که دیگر از این اتفاقات در فوتبال تکرار نشود..

* وقتی خبر را رضایت دایی را شنیدید چه حسی داشتید. توقعش را داشتید؟

- بله اتفاقاً از دایی غیر از این هم توقع نداشتم... فقط امیدوارم دیگر از این اتفاقات در فوتبال ما تکرار نشود. مهم‌ترین بخش ورزش، اخلاق است و ما ناسلامتی الگوی جوانان هستیم و باید رفتارمان به جوانترها درس اخلاق و احترام بدهد. به هر حال احترام پیشکسوت، بزرگتر و از همه مهم‌تر استاد به همه ما واجب است.

* انگار به ملاقات حاجی‌مایلی رفته بودید؟

- وظیفه‌ام بود و باید می‌رفتم. اگر یک روز خدای ناکرده یکی از شاگردان دایی هم از ایشان شکایت می‌کرد و علی در این وضع قرار می‌گرفت، حتماً به ملاقات او می‌رفتم... فوتبال چه ارزشی دارد، اگر نتواند باعث ایجاد دوستی بیشتر بین ما شود. من صبح به ملاقات حاجی‌مایلی رفتم و وقتی او را دیدم، بغض کردم، الان هم خیلی خوشحالم که علی گذشت کرد. فقط امیدوارم دیگر این اتفاق تلخ تکرار نشود و قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم. امیدوارم اطرافیان دو طرف به از بین رفتن تنش کمک کنند. فوتبال یک روز تمام می‌شود و تنها چیزی که می‌ماند همین مرام و معرفت‌هاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *