کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناصر فریادشیران در گفتگو با جهان :

رضایت دایی برنامه مایلی کهن را خراب کرد

22 آبان 1393 ساعت 23:28

حاجی قصد داشت در این ۴ ماه کتاب بنویسد و با زندانیانی که مشکل مالی دارند به گفتگو بپردازد و با کمک دوستان دلسوز امکان آزادی برخی از آنان را فراهم سازد


سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: ناصر فریادشیران پیشکسوت فوتبال کشورمان مهمان جهان نیوز بود که پیرامون مسائل روز ورزش با ما به گفتگو نشست.

پیشکسوت فوتبال حرفهایش را این گونه آغاز کرد: تخصص بنده در رشته فوتبال است، متاسفانه فوتبال امروز ما شرایط بغرنجی دارد ، بنا براین مسئولان باید نگاه ویژه ای به این رشته پرطرفدار داشته باشند.

به نظرم حق پخش تلویزیونی می تواند به فوتبال کشور کمک کند و شاید راه نجات مشکلات مالی باشد.

فریادشیران در مورد اوضاع و احوال مایلی کهن و به زندان رفتن وی گفت :
بحث مایلی کهن جامعه فوتبال را متاثر کرد ، وی آدم جسور و نترسی است که حرفهایش را دلسوزانه و با قاطعیت کامل می‌زند و روی حرفش می ایستد اگر وی نبود امثال دایی در فوتبال مملکت حضور نداشتند و اسطوره نمی‌شدند.

ناصر فریادشیران در خصوص حکم حبس مایلی کهن اظهار داشت: رضایت دایی برنامه های مایلی کهن را خراب کرد ، حاجی قصد داشت در این ۴ ماه کتاب بنویسد و با زندانیانی که مشکل مالی دارند به گفتگو بپردازد و در صورت امکان با کمک دوستان دلسوز امکان آزادی برخی از آنان را فراهم سازد.

بدون تردید تمام کسانی که مایلی کهن را می‌شناسند وی را به راستگویی، حقیقت گویی، امانتداری می‌شناسند که هیچ وقت منافع خود را به منافع دیگری ترجیح نداده است و هر حرفی که زده است از سر دلسوزی بوده و هیچ گاه به نفع خود در مصاحبه‌ها حرفی نزده است، به نظرم مایلی کهن ابوذر فوتبال است.

در ادامه پیشکسوت فوتبال که از شرایط امروز فوتبال سخت ناراحت بود ادامه داد: چرا مایلی کهن اینقدر راست می گوید ؟ چه کسانی اجازه نمی دهند حاجی از پشت پرده فوتبال حرف بزند ؟ و ...

فریادشیران در پاسخ خبرنگار جهان در باره مافیای فوتبال اظهار داشت : دو سال پیش با تلاش حاج آقا علیپور و منشوری شدن تعدادی از مربیان و بازیکنان به آینده فوتبال امیدوار شدم ولی متاسفانه با سنگ اندازی یک سری این روند کند شد.

روزنامه...در حال کاسبی کردن است و برای هر سطر خبر رقم مشخصی دریافت می کند ! ولی با این که خیلی ها به این مسئله واقفند ولی باز سکوت می کنند!؟

وی همچنین گفت: حاج آقا علیپور آدم درستی است و مدارک خوبی برای افراد خطاکار فوتبال تهیه کرده است ولی معلوم نیست چگونه آقای محمد زاده رئیس کمیته اخلاق شد! تا مانع روند شفاف سازی حاج آقا علیپور شود!

حاجی می گوید : با رمالها برخورد کنیم ولی محمدزاده عنوان می کند رمالی وجود ندارد!؟ و مسائلی از این دست که فراوان است...
به گفته فریادشیران ، محمدزاده پیش از این در کمیته اخلاق استقلال بود که اتفاقا در آنجا کارنامه موفقی نداشت و این که چگونه سر از اینجا در آورد خدا می داند!

وی در ادامه افزود:  مایلی کهن قدرت و نفوذی داشت که می‌توانست با استفاده از آن هیچ گاه به زندان نرود ولی او تحمل حبس را به جان خرید و هیچ موقع از موقعیت و قدرتش استفاده نکرده و نخواهد کرد.

فریادشیران در پایان تشکر ویژه ای از طرف خودش، برادرش، مایلی کهن و خانوده اش از تلاش آقای گودرزی وزیر ورزش کرد ، به گفته وی اگر دایی رضایت نمی داد با مصوبه هیئت محترم دولت حکم آزادی مایلی کهن صادر می شد .


کد مطلب: 391103

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/391103/رضایت-دایی-برنامه-مایلی-کهن-خراب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com