شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کفاشیان: نمی دانم پول حق‌پخش کجامی‌رود!

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 390407
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی مهرداد پولادی را می خواهد و تاکید کرده که جایگزینی برای این بازیکن ندارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیم ملی درباره صحبت‌های وزیر ورزش مبنی بر اینکه پول صدا و سیما به فوتبال حق پخش نیست و تحت عنوان کمک مطرح شده است، اظهار کرد: من هم این موضوع را شنیدم اما در جریان آن نیستم. هیچ پولی به حساب فدراسیون واریز نمی‌شود بلکه این پول‌ها برای سازمان لیگ و باشگاه‌ها است. نمی‌دانم آیا این پول قرار است از طریق وزارت ورزش به ما داده شود یا خیر.

وی تاکید کرد: اگر مذاکراتی در دولت صورت گرفته بین وزیر ورزش و صدا و سیما است. از نظر ما مهم این است که موضوع حق پخش به لایحه بودجه می‌رود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره فهرست تیم ملی و غیبت مهرداد پولادی یادآور شد: کی‌روش به ما گفته است که به پولادی نیاز دارد ولی این بازیکن مرتکب تخلف شده است. کی‌روش به ما گفت که جایگزینی برای پولادی ندارد. ما هم تلاش می کنیم تا مشکل این بازیکن را حل کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا افاضلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید باقی خواهد ماند گفت: ایشان به عنوان سرمربی موقت فعالیت خواهد کرد. آقای کاشانی هم در حال مذاکره با گزینه های سرمربیگری تیم امید هست تا سرمربی جدید را انتخاب کند. آقای افاضلی تا زمان مشخص شدن سرمربی جدید به عنوان کادر فنی فعالیت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا کی روش از برکناری وینگادا ناراحت شد گفت: کی روش وینگادا را به ما معرفی نکرد. ما سوابق این مربی را بررسی کردیم تا وی را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کردیم اما متاسفانه انتظارات ما را برآورده نکرد. به همین خاطر نمی توانستیم بیش از این ریسک کنیم. سپس کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت که ایشان را برطرف کند چرا که آنها احساس می کردند دیگر وینگادا اعتماد ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *