جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
رئال مادرید3 - بارسا یک/درخشش رونالدو در شب آرام مسی

جنگ ستارگان را رئال مادرید برد

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب: 387911
دیدار حساس رئال مادرید و بارسلونا (ال کلاسیکو) در حضور 85450 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3 بر یک به نفع شاگردان کارلو آنجلوتی خاتمه یافت.
جنگ ستارگان را رئال مادرید برد
به گزارش سرویس ورزشی جهان نيوز ، کهکشانی‌ها در دیدار سنتی برابر رقیب خود، بارسلونا با نتیجه ۳ بر یک پیروز از زمین بیرون رفتند.

گلهای بازی توسط رونالدو در دقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی، په په روی ضربه کرنر در دقیقه ۵۰ و بنزما در دقیقه ۶۱ روی پاس رودریگز و تک گل بارسا توسط نیمار در دقیقه ۳ به ثمر رسید. دیدار حساس رئال مادرید و بارسلونا (ال کلاسیکو) از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

این دیدار بر خلاف انتظارات هواداران حاضر در ورزشگاه با برتری بارسا آغاز شد و دیری نپائید که شاگردان لوئیس انریکه توسط نیمار در دقیقه ۳ به گل رسید در ادامه رئال مادرید حملاتی را روی دروازه بارسا طراحی کرد که نتیجه نداد .

بارسا دوباره توپ و میدان را در دست گرفت و روی چند صحنه دروازه کاسیاس را تهدید کرد اما ضربات سوارز راه به جایی نبرد .

در دقیقه ۳۴ توپ ارسال به داخل محوطه جریمه بارسا با دستان پیکه برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.رونالدو در دقیقه ۳۵ پنالتی رئال را تبدیل به گل کرد.

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اما نیمه دوم حکایت دیگری داشت .

درنیمه دوم رئال توپ و میدان را در دست گرفت و در همان دقایق ابتدایی روی یک ضربه کرنر با ضربه په په در دقیقه ۵۰ روی ارسال کروس از حریف پیش افتاد در ادامه در حالی که پاسهای بازیکنان بارسا روی پرس رئالی ها توسط اینیستا لو می رفت،رئال روی یک ضد حمله سریع و برق آسا توسط کریم بنزما در دقیقه ۶۱ به گل سوم رسید.

در ادامه رئال روی ضد حمله قصد زیاد کردن فاصله را داشت و بارسا که تسلط چندانی به بازی نداشت بازی را واگذار کرد.

نکته جالب بازی شب بی فروغ مسی بود که ال گلاسیکو را با سکون به پایان رساند تا در روزی که رئال تیم یکدست تری بود ۳ بار صدای گل را در برنابئو به گوش هواداران رساندند.

رئال با این پیروزی تعداد پیروزی‌های خود در ال‌کلاسیکو را به عدد ۹۲ رساند تا از این حیث سه پیروزی بیشتر از کاتالان‌ها داشته باشد. ۴۸ بازی دو تیم هم تاکنون به تساوی انجامیده است.

ترکیب دو تیم

رئال مادرید:
ایکر کاسیاس، کارواخال، په‌په، راموس، مارسلو، مودریچ، کروس، جیمز رودریگوئز، ایسکو، کریم بن‌زما و رونالدو

بارسلونا:
براوو، ماسچرانو ، متیو، پیکه، دنی آلوس، اینیستا، بوسکتس، ژاوی، نیمار، لوئیس سوارز و لیونل مسی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *