جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
عراقچی:

هیچ کس به دنبال تمدید مذاکرات نیست

انگیزه جدی ایران و ۱+۵ برای رسیدن به توافق نهایی تا مهلت تعیین شده
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 386754
نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: آقای عراقچی در جلسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس بر اتفاق نظر ایران و ۱+۵ برای رسیدن به توافق نهایی در مهلت تعیین‌ شده اشاره کرد.
به گزارش جهان، منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جزئیات جلسه امروز این کمیسیون‌، گفت: براساس دعوتی که از آقای عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امورخارجه برای حضور در جلسه امروز کمیسیون انجام داده بودیم، وی در این جلسه حضور یافت.

وی افزود: در این جلسه آقای عراقچی گزارشی از روند مذاکرات هسته‌ای ایران با اعضای گروه ۱+۵ را به اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس اظهار داشت: در بخش دیگری از این جلسه، معاون وزیر امورخارجه بر انگیزه دو طرف به منظور توافق نهایی در مهلت تعیین‌ شده اشاره کرد و گفت که مذاکرات تاکنون روند خوبی داشته و هم ایران و هم اعضای ۱+۵ برای رسیدن به توافق نهایی اتفاق نظر دارند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: آقای عراقچی در این نشست گفت که تمام کشورهای مذاکره‌کننده بر این عقیده هستند که مذاکرات تا مهلت قانونی تعیین‌ شده به نتیجه برسد، به طوری که هیچ یک از طرفین به‌ دنبال تمدید مذاکرات نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *