جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۵
۲۷

اداره بزرگترین فروشگاه‌‌های‌زنجیره‌ای‌کشور توسط مدیر عامل پروازی خط لندن-تهران و مشاور ارشد عارف!

سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب: 385447
یکی از کنجکاوی های رسانه ای که پس از کناره گیری محمدرضا عارف به نفع حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته اندکی پس از انتخابات مطرح شد، گمانه زنی درباره پاداش این اقدام عارف بود.
اداره بزرگترین فروشگاه‌‌های‌زنجیره‌ای‌کشور توسط مدیر عامل پروازی خط لندن-تهران و مشاور ارشد عارف!
گروه اقتصاد جهان نيوز ـ پس از کناره گیری اجباری محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی، گمانه زنی ها درباره مسؤولیت احتمالی دکتر عارف توسط رسانه ها بالا گرفت.

اما هیچ یک از احتمالات مطرح شده، به حقیقت نپیوست و دکتر عارف هیچ سمتی در دولت جدید نپذیرفت تا آنکه مرداد ماه امسال خبری منتشر شد که چندان مورد توجه قرار نگرفت. خبر درباره یکی از نزدیکان فعلی عارف بود: قائم مقام ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف و مشاور ارشد وی در ایام انتخابات، عضو هیأت مدیره و مدیرعامل «فروشگاه های زنجیره ای رفاه» کشور شد.

«فرشید گل زاده کرمانی» عضو هیأت مؤسس «بنیاد امید ایرانیان» به ریاست محمدرضا عارف، پس از انتصاب در این جایگاه، امیرعلی محبی را ـ که وی نیز عضو ستاد انتخاباتی عارف بود ـ به عنوان معاون اداری ـ مالی این مجموعه بزرگ و پردرآمد کشور منصوب کرد. خبری که پیش از این رسانه ای شده بود.

مدیرعامل جدید فروشگاه های رفاه اما این روزها یک پایش در لندن است و پای دیگرش در تهران. خانواده گل زاده در انگلستان به سر می برند و خود او نیز با خرج دولت انگلیس مشغول به تحصیل در دوره دکترای مدیریت دانش در دانشگاه شفلد است. وی که ویزای مولتی انگلیس را داراست هر زمان که اراده کند می تواند در آن کشور باشد، همان طور که طی ۲ ماه اخیر ۳ بار به این کشور سفر کرده است!

موضوع پایان نامه وی که آن را خانم «آن کریستین» به عنوان استاد راهنما، هدایت می کند، درباره عارضه یابی و راهبرد صنعت خرده فروشی است. نکته جالب اما این است که شرکت فروشگاه های رفاه، دقیقا با همین موضوع قراردادی منعقد کرده است. پس از آن حدود ۲۰ مشاور که بیشتر آنان را دختران دانشجوی ترم پایین تشکیل می دهند، برای این امر به کار گرفته شده اند!

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000385/nf00385447-1.jpg
فرشید گل زاده کرمانی به هنگام قرعه کشی برنامه پخش تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری به نمایندگی ازعارف

گفتنی است شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، با حدود ۲۱۵ فروشگاه در سراسر کشور و نزدیک به ۳۵۰۰ نفر نیروی انسانی، بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه دارد. سهامداران عمده این ابر شرکت را بانکهای ملی، ملت، صادرات، تجارت و سپه و شهرداری ها و سازمان زمین و مسکن چندین استان کشور تشکیل می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جواد
واقعا که از این آدمای فرصت طلب آدم حالش بهم میخوره، تا مملکت رو به باد ندن ول کن نیستن.
اصغری
این بابا چون مشاور عارف بوده هیچ شغلی نباید بگیره؟ آخه این چه حرفیه که شماها میزنین؟ همه مملکت هشت سال دست شما بود اینه نتیجش مردم انتخابشون اینا بوده و به اینها هم راضین
به به .....اصغری جان عزیز دل عارف جان!!!!!
باز که توهم زدی !!!
۷درصد یعنی اقلیت نه مردم.
United States
شغل بگیره اما رانت نه
زینب
رهبر انقلاب فرمودند که حماسه سیاسی بیافرینید. اگر کسی فعالیت انتخاباتی کرده، گناه است؟
United States
فعالیت انتخاباتی با رانت و حق مردم رو زیر پا گذاشتن تفاوت داره بالام جان.
خاوری یادتون نره
یادشون رفته که این کارا انجام دادند دیگه نه ؟؟؟!!!
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
خواهشا مغلطه نکنید
بابا جان قبول داریم که از هر دو جناح آدم های حریصی هم هستند اما دونکته مهمه
1 از طرف انحلال طلب ها بیشترین آمار را داریم
2 اگر از طرف اصولگرایان کسی مرتکب جرمی بشه سریع در همان دولت جلوی آنرا می گیرند اما در دولت های انحلال طلب ها
هیچکس خاوری رو یادش نرفته منتها امثال شما فقط عادتتون گیر دادن به اشتباهات دوره ریاست جمهوری کسی که میخواستید رییس جمهور باشه خاوری رو یادمون خاوری تحت تعقیب اینترپل با شکایت رسمی ایران از زمان همونی که ازش بدتون میاد با اینا چه باید کرد
معروف
دارن شبکه سازی میکنن دیگه. رفاه هم بستر مناسبی است برای کار سیاسی و انتخاباتی.
حمید
کاش حواس نیروهای امنیتی به این موضوع باشه. اونجا پول زیاده
زمان احمدی نژاد پول اونجا نبوده؟ یا بخور بخور فقط مال اونهاست. بزارید حداقل خودشون رو نشون بدن
غفاری
من نمی دانم که انگلیس با این همه عوامل ... در ایران چرا بدنبال فعال کردن مجدد سفارت خود در ایران است دیگر!؟
پيمان
به خرج دولت انگليس؟!!!! واقعا بيسوادين برين يه خورده تحقيق كنيد ببينيد تحصيل در مقطع دكتري چطوريه همه بابت انجام پروژه اينجا پول ميگيرند . راستي اگه از اون بورسيه ها ايرادي نداشت ها؟
جوادیان
Iran, Islamic Republic of
بله به خرج دولت انگلیس. یعنی از دولت انگلستان بورسیه گرفته. مثل خیلی از آقازاده های دیگه که میرن اونجا بورسیه میشن بعد که بر میگردند میشوند ... بعد که میرن دادگاه تازه برای ملت معلوم میشه که انگلیس چقدر قشنگ و تر و تمیز تونسته نفوذ بکنه تو نهادهای کشور
Iran, Islamic Republic of
دوووورانیهههه دووووورانیه
تو هم کشتی مارو بااین جملت!!!!
وقت وبی وقت ؛ربط وبی ربط همش بگو:دورانیه دورانیه!!!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان فرصت طلب!
رضا
همیشه یک پای انگلیس درمیان است ومعلوم میشود مهره ها بدون اجازه انگلیس اب هم نمیخورند
علی
اگر اینجوری که شما میگید واقعا فرد مناسبی، دستش درد نکنه که با این همه معلومات این منصب رو پذیرفته
احمد
ایشان یکی از پرکارترین مدیران کشور و نخبه اقتصادی است ذره ای اهل رانت و پارتی بازی نیست-شما که از سابقه ایشان خبرندارید چرا خبردروغ می دهید-
Germany
ایشون مشکلشون اینه جلو دلال بازی بعضی هارو گرفته و داره اصولی و علمی و با هدف رفاه رو اداره میکنه. کسی که مطلبو نوشتی برو از چند تا کارمند رفاه بپرس خیلی چیزا میفهمی
ناشناس
ولی چه ضربه ای خوردید
عجیبه از هفت دهم درصدی ها این کارا بعیده
رضا
United Kingdom
اين كجاش غير طبيعيه
انگلیسها (پرچم کامنت شما) باید هم این مسأله رو طبیعی بدونند. چون دوست دارند همه جا نفوذ کنند و این مسأله طبیعی باشه!