پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲۳
۱۵۲

خاطره انتقام از مردم با توسل به بیگانه را فراموش کردید؟!

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب: 383827
هاشمی رفسنجانی می‌گوید اقلیت، انتقام از مردم را از دولت منتخب آنها می‌گیرد.
خاطره انتقام از مردم با توسل به بیگانه را فراموش کردید؟!
به گزارش جهان به نقل از کیهان،‌ آقای هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی که فرهیختگان چند استان معرفی شده، ضمن قرائت سوره نصر گفت: حرکت «فوج فوج» سال گذشته مردم در انتخابات را از مصادیق فتح در تعریف قرآن می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از مسلمانان به امید فتح مکه از مدینه حرکت کردند، اما در محلی به نام حدیبیه، پیامبر(ص) با توجه به مجموعه عوامل و شرایط تصمیم گرفتند که با مشرکان به دلیل حفظ مصالح و منافع اسلام، صلح کنند که همان فتح‌المبین است.

هاشمی رفسنجانی انتخابات سال ۹۲ را حاصل حضور هوشمندانه مردم دانست و اظهار کرد: همه ابزارهای تبلیغاتی در اختیار یک جناح خاص بود. اما مردم نجیبانه به میدان آمدند و اعتدال را انتخاب کردند.

وی در پاسخ به مطالبات حاضران که خواستار توجه بیشتر دولت به وعده‌های انتخاباتی خویش بودند، گفت: دولت به همه شعارها پایبند است، اما مجموعه شرایط را ببینید که چگونه یک اقلیت محدود در مقابل همه اقدامات مثبت حتی انتصابات بر حق دولت هیاهو می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی از عصبانیت افراطیون و تندروها از مردم ایران خبر داد و گفت: از صبوری مردم سوء استفاده می‌کنند و انتقام مردم را از دولت منتخب آنها می‌گیرند.

وی با تأکید بر اهمیت تعامل کشورها در دنیای کنونی، گفت: دولت یازدهم به حق کلید حل مسائل را سیاست خارجی تشخیص داد و براساس همان در جهت احقاق حق مردم ایران برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند.

هاشمی رفسنجانی، اعتماد دو طرف را سرمایه‌ای برای مذاکرات سیاسی خواند و با تأکید بر پرهیز از بهانه‌گیری‌ها، گفت: ایران بارها ثابت کرده که آماده است برای اثبات جهانیان اعتمادسازی کند، اما طرف‌های مقابل نیز باید در مسیر قانون حرف بزنند و اقدام کنند.

این اظهارات از جهات مختلف متناقض به نظر می‌رسد. از جمله اینکه آیا اگر مردم به نامزد مورد نظر ما رأی دادند این «فتح» است اما اگر همان مردم میزان مشارکت بالاتر به ما رأی ندادند و به رقیب ما رأی دادند، «فتح» نیست و باید علیه آن اردوکشی خیابانی کرد و آشوب به راه انداخت؟! اگر ایستادن مقابل دولت منتخب پسندیده نیست، پس چرا آقای هاشمی و برخی احزاب دست‌ساز وی چه با دولت برآمده از انتخابات سال ۸۴ و چه با دولت برآمده از انتخابات ۸۸ خصومت ورزیدند و از هیچ کارشکنی و تخریبی مضایقه نورزیدند. آیا معنای آن همه کارشکنی و سنگ‌اندازی انتقام از مردم در سال‌های ۸۴ و ۸۸ نبود؟! و آیا اصل این اقدامات در زمینه ایجاد اغتشاش و التهاب و قانون‌شکنی و ناامیدی و سیاه‌نمایی، مصداق بارز تندروی محسوب نمی‌شود؟!

از سوی دیگر باید پرسید آقای هاشمی چگونه اجازه می‌دهد به نامزدهای انتخابات سال ۹۲ توهین کند و با طرح این ادعا که مردم اعتدال را انتخاب کردند، تلویحاً نامزدهای رقیب را افراطی وانمود کند؟ آیا به این معنا نامزد شکست خورده انتخابات سال ۸۴ خود آقای هاشمی افراطی محسوب نمی‌شود؟!

نکته دیگر اینکه امروز رئیس جمهور و برخی مسئولان دولتی به درستی تشخیص داده‌اند که همه تخم‌مرغ‌های خود را نباید در سبد دیپلماسی و مذاکره با غرب بگذارند و طرح این ادعا که کلید حل مسائل، در سیاست خارجی است نه تنها هیچ کمکی به دولت نمی‌کند بلکه بستن دست و پای دولت در مذاکرات و بدون گزینه معرفی کردن دولت محترم در این مذاکرات می‌باشد. و بالاخره اینکه با وجود بدعهدی‌ها و زورگویی‌های یک سال اخیر آمریکا و غرب، آقای هاشمی از کدام اعتماد و سرمایه اعتماد دو طرفه سخن می‌گوید؟

گفتنی است به گواهی اسناد موجود که فتنه‌گران هرگز جرأت نفی آن را نداشته‌اند، اصحاب و سران فتنه در جریان فتنه ۸۸، برای مقابله با جمهوریت نظام و زیر سؤال بردن انتخابات و حضور ۸۵ درصدی مردم، دست به دامان بیگانگان شدند تا آنجا که مقامات رژیم صهیونیستی از آنها با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد کردند و اوباما، حمایت از فتنه‌گران را یکی از اهداف استراتژیک آمریکا دانست و تمامی گروههای ریز و درشت ضد انقلاب، حتی عبدالمالک ریگی به حمایت از فتنه یاد شده برخاستند و...

یادآور می‌شود رجانیوز در واکنش به اظهارات آقای هاشمی نوشت: الحق و الانصاف کلاهتان را قاضی کنید ببینید چه کسی بخاطر «نه» شنیدن، از مردم انتقام گرفت؟ جناب آیت‌الله درست است که ما ایرانی‌ها حافظه تاریخی ضعیفی داریم، اما نه دیگر آنقدر ضعیف که فراموش کنیم سال ۸۸ جریان مورد حمایت شما چه بر سر کشور آورد و چه انتقامی از مردم گرفت. یادمان نرفته که شیرینی حماسه حضور ۸۵ درصدی انتخابات را به کام مردم زهر کردند و شما فقط سکوت کردید و نظاره‌گر بودید که چطور نه تنها مردم و دولت منتخب آنها، بلکه نظام اسلامی باید تاوان انتخاب مردم را بدهد. انتخابی که به مذاق شما و دوستدارانتان خوش نیامده بود... یکی از یاران نزدیک شما که اکنون سخنگوی دولت هم هست، به صراحت در تلویزیون اعلام می‌کند «که ما دلمان هیچ گاه با انتخاب مردم در سال ۸۴ صاف نشد و نتوانستیم این انتخاب را بپذیریم.»
رجانیوز افزود: لفظ انتقام، شایسته سخن پراکنی‌های دختر شما در میان فتنه‌گران است نه اقدامات منتقدان دولت. لفظ انتقام شایسته اقدامات پسر شماست که اکنون در دادگاه در حال رسیدگی است نه سخنرانی‌های مخالفنین دولت و تذکرهای آنها در مجلس.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسان
من دیگر نظر نمی دهم چون شما منعکس نمکنید فقط به حال خود غصه می خورم که برادر بزرگم درباره این خاندان به من کفت ومن با بی اعتنای با عرضمعذرت از برادرم باور نمکردم
اصغری
درود بر مرد سیاست و تدبیر حضرت آیت الله هاشمی که با دست خالی نتیجه انتخابات 92 را به سود کاندیدادی مورد تاییدش تغییر داد
Germany
دلم برای دست وجیب خالیش کبابه!!!!!!!!
حیدر
تا موقعی که انقلاب نکرده ها و جنگ ندیده ها بخوان مسیر انقلاب و جنگ رو به سود خودشون تفسیر کنن حضرت آیت الله هاشمی وظیفه داره با استفاده از تمام ابزارهایی که در اختیار داره منجمله خاطرات نزاره این اتفاق شوم بیفته
آخه آدم ناحسابی !
درود و سلام هم شد جواب ؟
خودتون حالتون بهم نخورد از اینهمه درود و سلام ؟
در ضمن جهان نظر این آقا چه ربطی به نظر اولی داشت !
ایشون خواستند نظرشون در صدر قرار بگیره ، با این کار به نظرات دیگران اجحاف میشه .
رضا
آدم حسابی کل صفحه و مطلب برا شماست حالا یه مطلبی که یکم به ذایقه تون خوش نمیاد چرا اینقد نگرانتون کرده؟
فعلا که نظرات شما افسادطلب ها در این سایت به راحتی درج می شود...
در ضمن اگر حرف منطقی دارید بنوسید ، آخه سلام و دورد هم شد جواب ؟
اتفاقا بهترین سخن درود وسلام هست . تو ناراحتی باش اما بربزرگ مرد انقلاب ما هم درود میفرستیم هم سلام
پس بفرست !!!!
چون چیزی در چنته ندارید !
خدا وکیلی خودت به این حرفایی که زدی اعتقاد داری؟!
آقای هاشمی آیه الله نیست دقت کنیدوتقوی داشته باشید
خاطره گویان
ایشون هر جا صلاح بدانند با خاطره گویی وضع رابه نفع خود تغییر می دهند ...
حیدری قدم
من نمیدونم هاشمی چه بلایی سرتون آورده که نمیتونین فراموش کنین
چون حاجي شما رئيس .... 88بود ...
Iran, Islamic Republic of
بلا سر مملکت و نظام آورده نه سر ما
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
فتنه گری های سال 88 رو یادت نمیاد؟؟؟
تازه 5 سال و چند ماه گذشته. فکر کن. فکر کن. تو میتونی
جونیور
بگو چه بلایی سر مردم اورده !
مخصوصا آقازاده های ایشون /
آشنا
شمارا بخدا آقازاده هارا بدنام نکنید . آقازاده یعنی آدمی که پدرومادرش آدمهای با شخصیت وبزرگ زاده هستند . حالا شما بفرمائید به هرآدم بی سروپائی میشودگفت ((اقازاده )) ؟؟؟؟!!!!!!
اشتباه منفی زدم.
سوفیا لوره
خودت اعتراف کردی که نمیدونی بدان نادانی عیب است
آشنا
حیدری جان ! مطمئن باش اون بلائی که سر تو اورده سر ما نمیتونه بیاره ؟؟؟؟!!!!!!!
مش مظفر
زیادم مطمین نباش آشنا جان آدمایی که زیاد ادعاشون میشه بیشتر از همه بلا سرشون میاد
اگر خاطرات ایشان نبود الان......
مجاهد
دقیقا درسته اگه خاطرات هاشمی نبود چیزی از انقلاب و جنگ باقی نمونده بود و اوناییکه نه تو انفلاب و نه جنگ بودن هر طور میخواستن تاریخ انقلاب و جنگ رو تحریف میکردند
منفی بده تا خنک بشی
جالبه هر جا حرف از حاج اقا خاطره میشه یه عده میان امار مثبت منفی را به نفع حاج اقا تغییر میدن اخه نه چند روز هم هست که یکی از سایتهاشون بسته شده (انتخاب) انگار کاملا در فضای مجازی مشغول به مثبت منفی دادن دلخوشانه شده اند.
باشه شما منفی بدین بعضی از نظرها را باید از روی منفی ها پی به حقانیتشان برد مثل ...
با شگردهای خاص منفی می دم این طرفداران خاطره !
چند نفر هم بیشتر نیستند.
نرم افزار جهان نيوز ايراد دارد . نه مثبتش درست است و نه منفى اش .
مطمئن باش كل كاربران سايت كمتر از تعداد كامنتها و لايكهاست
تندروهای افسادطلب اینقدر خوار شدند که با نرم افزارها منفی می دهند...
مثبت بده تا آتیش نگیری
اوناییکه منفی میدن چی؟ با چه شگردهایی این کارو انجام میدن؟ به ما هم بگین یاد بگیریم
Iran, Islamic Republic of
آقااحسان کمی تاریخ انقلاب را بخوان . متوجه می شوی حق باکی است.البته تاسف باید خورد که تاریخ انقلاب را کسانی مکتوب می کنند که جناحی هستند تاریخ انقلاب در قلب مردم انقلابی است.
لابد در قلب شماست !
آره خوبه امثال تو هم تاریخ رو بخونند...
رضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی دوباره مردم به طیف مورد حمایت هاشمی رای ندهند دوباره می آید آیه های دیگری برایمان می خواند
مثلا می گوید بل اکثرهم لا یعقلون
نتیجه تحریف قران زود دامن ایت الش... را خواهد گرفت
میثاق
ضمن تشکر از سایت جهان نیوز دوست دارم تو اینجا یه نفر جواب منو بده تا حالا از هر کی پرسیدم جواب قانع کننده ای نشنیدم. سوال من اینه که بعضی از اعضای شورای نگهبان که باید به عنوان ناطر و داور بی طرف باشند در انتخابات 88 علنا از یک کاندیدا حمایت کردند حتی یکی از اعضای شورای نگهبان به جای آن فرد در میتینگ تبلیغاتی سخنرانی نمود باید به من و امثال من حق بدید که نتیجه انتخابات تا ابد برایمان زیر سوال باشد زیرا داور بی طرف هیچگاه اجازه داوری نخواهد داشت حتی اگر عادلانه قضاوت کند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
یه نفر جواب آقا میثاق رو بده
آسنا
آقارضا ! این آقامیثاق "چندین چراغ داردو بیراهه میرود _ بگذار بیافتدوبیند سزای خویش"
محمدی
به جای اینور و اونور زدن جواب میثاق رو بدین لطفا
اولا شما که می گفتید مردم به حرف شورای نگهبان اعتنا نمی کنند ، چطور حالا نگران حمایت آنها از کاندید خاص شده اید ؟
در ثانی ایشون از کسی حمایت نکردند و شما هم بهتر است بهج ای ادله مضحک چشم بر واقعیات باز کنید.
میثاق
برادر عزیزم لطفا جواب بدید آیا قاضی بی طرف اجازه قضاوت داره یا نه فقط یه کلمه آره یا نه
ایرانی همچو ارش
خیلی ببخشید انوقت بی طرف یعنی چی؟؟؟؟ اگه راست میگی میشه4 تا از این بی طرفها رو نام ببری؟؟؟؟مگه میشه کسی بی طرف باشه تو انتخاباته کشورش؟؟؟؟ مگر اینکه خارجی باشه،فکر کنیم رو حرفامون.
علی بابایی
برادر عزیز ، آقا میثاق
1- در مورد حمایت و حضور یکی از اعضای شورای نگهبان باید عرض کنم که متاسفانه شما و دوستانتان در این مورد کمی بی دقتی دارین. اولا هر یک از مسئولین علاوه بر شخصیت حقوقی خودشون ، دارای وجه شخصیت حقیقی هم هستن فلذا اگر در قالب شخصیت حقیقی شون از کسی طرفداری کنن هیچ دلیلی بر قضاوت جانبدارانه ی آنها نخواهد بود.
یعنی قاضی ممکمنه به عنوان یه شخص عادی طرفدار یکی از طرفین باشه ولی تا زمانی که این طرفداریش در قضاوتش دخالت پیدا نکنه نمیشه قضاوتش رو رد کرد.
این نکته خیلی دقیقه و باید خیلی بهش توجه بشه که ایراد شما فقط به طرفداری این شخص یا اشخاص در غیر مقام قضاوتشون هست ولی به هیچ عنوان نمیتونین در مقام قضاوت اونا این مساله رو اثبات کنین.
2- حالا من این سوال رو دارم:
چه طور قبل چندین ماه قبل از انتخابات 88 و حقیقتا از همون سال 84 که آیت الله هاشمی در انتخابات رای نیاوردند ، این مساله ی تقلب مطرح می شود و این در حالی است که هنوز هیچ کسی از شورای نگهبان از دکتر احمدی نژاد دفاع نکرده است؟
حالا پس شما به اکثریت مردم حق بدین که باور نکنند که آن همه سر و صدا و مشکلات که به وجود آمد به خاطر دفاع از حق بوده بلکه به خاطر شنیدن "نه " از مردم بود و همین مردم باید تاوان "نه" گفتن به افکار شما را پس می دادند.
همین افکار شما بود که نه تنها شورای نگهبان و قضاوتش را قبول نداشتید بلکه خود نظام را هم زیر سوال بردید و حاضر شدید که با دشمنان دیرینه ی نظام هم قسم شوید که انتقام خود را از مردم و نظام مقدسمان بگیرید.
و جالب این جاست که الان با قیافه ی موجه و حق به جانب می آیید و می گویید که دلیل تان عقلی است و باید به سوالتان جواب داده شود.
حبیب
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله عاقبت همه ما ختم به خیر بشه
ایرانی همچو ارش
ببخشید اکبر خان،سال88که بیشتر فوج فوج مردم اومده بودن که،اهان فهمیدم اون فوج فوجش،خوب نبوده!!!!!!!!!!!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
انشاالله خداوند اسلام وجمهوری اسلامی را از دست جناحها و احزاب سیاست باز نجات بدهد چون ثابت شده همه دنبال منافع حزبی خود هستند و نظام ورهبری برایشان هیچ اهمیتی ندارد.
این افراد آبروی اصولگرایی واصلاح طلبی را برده اند
yaser
احسنت . کلام حق و حق کلام رو گفتی جهان جان
جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
حضور مردم در انتخابات همیشه غرور آفرین است ولی جناب هاشمی هر چیز که نفع ایشان در آن باشد خوب و خلاف آن تقلب می باشد !!! این مواضع واقعآ شرم آور است .
Iran, Islamic Republic of
ما جزیی از آن 30/49 درصدی بودیم که برای عمل به وظیفه و در راستای لبیک به فرمایش امام خامنه ای حفظه الله و کوری چشم دشمنان این مرز و بوم، فوج فوج پای صندوقهای رای حاضر شدیم و به تفکر به اصطلاح اعتدالگرایی رای ندادیم چرا که آن را همسو با گرایشهای کارگزارانی و اصلاح طلبی دانستیم.
و ما مردم هستیم...
لطفا خودتان تند نروید . برای این اظهارات تند کمی زود است. حداقل منتظر عیارسنجی مردم در انتخابات 94 بمانید. و آن وقت به طور قطع و یقین اظهار نظر کنید.
البت کاندید شما اقلیت 7 درصدی عارف بود !
زار
ازتوافق ازادی گروگانهای امریکا وقطع نامه چه گیر تان امد حالا که پد رمردم را دراوردید با گرانی وبی برنامگی مرتب بگو یید دیگران نمی گذارند شما که درهشت سال گذشته مرتب دولت را تخریب می کردید انتقام نبود
جاوید
بعضی ها شدیدا فراموش کار هستند .سال 84 و 88 هم همین مردم بودن، از مریخ که نیومده بودن.هاشمی از نا آگاهی جوانان که هیچی بخاطر ندارن و بازیهای سیاسی رو نمیشناسن سوءاستفاده میکنن .جالبه در خیلی از موارد در مورد پیامبر و امامان حرف میزنن ولی در مورد زندگی شخصی و ساده زیستی ائمه هیچی نمیگن و اثری از الگو قراردادن زندگی شخصی ائمه در ایشون و خانوادش دیده نمیشه.هر عاقلی میدونه شرایط زمان ائمه برای صلح و جنگ قابل مقایسه با الان نیست .جوانان ما نباید ساده لوح باشن .
صرف نظر از اينكه چه كسى طرفدار چه جناحى است هركس دوست دارد بجنگد برود بجنگد ولى بقيه را مجبور به پذيرش جنگ به عنوان تنها راه حل هر مشكلى نكنيد . اجازه بدهيد راههاى صلح آميز هم براى حل مشكلات امتحان شود
اجازه دهید ؟؟؟
ایشون که بدون اجازه امام هر چه خواستند انجام دادند.
سیدمحمدعلی
Iran, Islamic Republic of
فقط خدا انتقام همه این چالش ها و دردسرهایی که در فتنه 88 بوجود آوردن را از این افراد تشنه قدرت بگیره چون تا حالا که به سزای اعمالشون نرسیدن و تازه بعضی هاشون طلبکار هم هستن
اصغری
انتقام خداوند را شماها در انتخابات 92 پس دادید دست پیش میگیری پس نیفتی برادر؟
انتخابات 92 هیچ ارتباطی به اقلیت 7 درصدی ندارد.
میلاد
هم به شماها که شکست خوردین ربط داره
Iran, Islamic Republic of
حرف حق
رو که نگو سنگ پای قزوین
سید امیر مهدی/ایلام
اگر ایشان ما را هم درین نقطه ی دور افتاده در ایلام انسان و عضوی از بدنه ی این نظام می دانند والله به جان عزیز در دانه های این آقا که هرچیزی کشیدیم از خودخواه های اینها بوده ما و فوج فوج مردم شهر و روستاها مون نه هنوز نه صدسال دیگه دلمونو صاف نکردیم و نمی کنیم با اون هایی که سال 84 که ما تمام انگشت هامونو عاشقانه به اسم احمدی نژاد روی تعرفه ها زدیم ولی اونها با محوریت اهل بیت هاشمی توی دهان تمام اون "فوج فوج "مردمی زدن که بعد از سال ها یک بار احساس زنده بودن می کردن...و برادر هاشمی یقین داشته باشید چوب تلخ انتقام الهی رو روی زبان ها و دست ها و صورتتون به حرمت اون همه زهری که به کام اون "فوج فوج "مردم مظلوم شهر ما و ایران که ریختید حتما خواهد دید به حول و قوه ی الهی..
ایلامی
مامردم ایلام مدیون هاشمی هستیم لطفا از طرف همه حرف نزنید
دروغ گوها ×
تو که راست می گی اما دم خروست پیداست !
مطمئن باشید با دروغ ره به جایی نمی برید !
بعد میشه بگی چطور ایلامی ها مدیون هاشمی هستند؟
ضد دروغ
شما اگه راست میگی بگو از کجا به این نتیجه رسیدی مردم ایلام ضد هاشمین؟ من فقط به دلیل خیلی ساده میگم که چون مردم ایلام و ایران به کاندیدای مورد نظر هاشمی رای دادن میشه نتیجه گرفت مردم ایران و ایلم اکثرا موافق هاشمی هستن
حسین
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق
برنامه چیه حاج آقا ! باز خاطره!! چرا هر وقت مردم به فرض انتساب افراد منتسب به شما رو انتخاب کنند نجیب و شریف و....قابل احترام میشوند اما اگر نتیجه مطابق میل شما نباشه به دستور حاج خانم باید بریزند تو خیابون و فرزندانتون هم که به اون نحو عمل میکنند و به رای و انتخاب مردم با شورش و بلوا و اغتشاش بی احترامی میکنند ؟
فخرالساعه
Iran, Islamic Republic of
خدایا !
مملکت ما را از هرگونه گزندی ، خصوصا از شر افرادی که هر از چندگاهی با سخنان خائنانه خود ، آرامش را از مردم می گیرند و مسبب فتنه های بزرگ می شوند حفظ فرما !!!!
امیدوارم این نظر را سانسور نکنید !
[...]
اگه به رای مردم تو انتخابات 92 احترام بزارین هیچ مشکلی برا مملکت پیش نمیاد...
کاش شما تندروها به رای مردم در سال 88 احترام می گذاشتید...
صمد
حالا چرا شما مغلطه می کنید ؟
آقای هاشمی!
ما هم جزء مردم هستیم و داریم افراط را در دستگاهها مشاهده می کنیم
چرا قبلا که سر بیش از 10 میلیون اختلاف رای فتنه را به وجود آوردند صدایتان در نیامد..
رای مردم به اینا در سال 92 هوشمندانه بود اما رای مردم در سال 88 به غیر اینا تقلب!!!!
این مصداق بارز دیکتاتوری است
سال 84 هم همینطور رای به احمدی نژاد تقلب بود و اگه حاج آقا رای میاورد سالم بود همچین فرمولی تو چند تا کشور دنیا برای سلامت انتخابات هست
يوسف
البته قدرت طلبي هم رااضافه كن كه اين خاندان تشنه قدرتند وبراي رسيدن به آن هر ... را به انقلاب اسلامي را انجام ميدهند
جناب نوبخت در رسانه ملی: ما دلمان هیچ گاه با انتخاب مردم در سال ۸۴ صاف نشد و نتوانستیم این انتخاب را بپذیریم.» حالا همینا اومدن برای ما از احترام به رای دیگران دم میزنن!
از ماست که برماست. ببینید کافی بود یه نفر این حرف جناب نوبخت را در مورد خودشون زده بود. نه تنها رسانه های معاند در این مورد صدها خبر و تحلیل کار میکردن بلکه رسانه ملی هم برای اینکه متهم نشه باهاشون همراهی میکرد. مثلا دیدین همایش دلواپسی را چطور لق لق ی دهانشون کردن و به تمسخر گرفتن اما در مورد این اعتراف جناب نوبخت به دیکتاتوری، صداشون هم در نیومد. رسانه ملیمون هم به تبعیت از رسانه های معاند سکوت کرد ....

خوب با این وضع بایدم این دیکتاتورها، امروز برای ما ژست دموکراسی بگیرن و دیگران را محکوم به دیکتاتوری و عدم احترام به رای دیگران بکنن.
محمد
سلام ؟
یعنی این حرکت فوج فوج در انتخابات قبل نبوده ؟
یعنی انتخابات قبل مردم شرکت نمیکردند ؟
نزدیک ترین بلی و خیر ِ افراد انتخایب گننده در انتخاب ریاست جمهوری اخیر بوده است ، بعبارت دیگر کمترین رأی مثبت( در مقایسه با دیگر انتخابات رئیس جمهور ) به ریاست جمهوری یازدهم داده شده است.
چرا بعضی ها به این زودی حقایق را فراموش میکنند ؟
آرزو
خاطرات حاجی خاطره برای مردم فراموش نشدنیه!!!!!
احسان
این دسته ادم ها همیشه کارشون همینه که چون خودشون رو حق مطلق می دونن در هر زمان مواضعی جدید می گیرند

و مطمینم براشون فرق نمیکنه که دایما در حال چند رویی ونفاق به سر ببرند

هر وقت نظر خودشون غالب بود طرفدار مردم اند ولی هرقت غالب نمود مردم کیلویی چندن !؟

این او دسته ای هستن که. دین خدا روهم برای دنیای خودشون میخوان
حسین
Ghana
وقتی که انسان رفع القلم شد حکمی برا ی او نیست ایشان یکی از مصادیق رفع القلم است
دمت گرم حاج حسین!
احسنت
انسان
با سلام. شما دست اندرکاران جهان نیوز به گفته رییس محبوب ودوستداتنیتون!!!!! برای اینکه خنک شین بهتر آب رو بریزین همونجایی که میسوزه چون اون ممه رو دیگه لولو برد
سرور
سرت خنک شد؟!
بعید می دونم با اسم کاربریت نسبتی داشته باشی !
سوفیا لوره
خوب شد که این جمله... را احمدی دلاور به اوبا ما گفت تا شما به پشتیبانی از اربابتون این جملات را به هم وطن های خودتون نثار کنید
محسن
وقتی این سخنان هاشمی راخواندم به عنوان یک جانباز 70% که هرروز روی تخت اتاق عمل اوفتاده هم خیلی قصه خوردم وگریه کردم وتاسف خوردم که چرا هاشمی اینگونه عمل میکند باوردارم که او خائن نیست ولی هرچه فکر میکنم هرجوری محاسبه میکنم میبینم این سخنان با دیدگاههای امام ورهبری مطابقت ندارد
تارینه
کسی که باید تاسف بخوره امثال جناب رفسنجانی هستند ؛سابقه ی درخشان ایشان وفرزندانشان برای همیشه در تاریخ واذهان عمومی کشورمان ثبت میشود.مطمئنا روزی فراخواهد رسید که انها درمقابل اشکها ودل سوخته جانبازان وشهیدان انقلاب پاسخی نداشته وشرمنده باشند.انشاالله به دعا ووجود پر برکت شما جانبازان عزیز کشورمان از هرگزند و فتنه ای در امان باشد.
مجاهد
آقا محسن اشتباه کردی نام جانبازو تو این بازیهای سیاسی میاری منم جانباز 70% رو میشناسم که کاملا مخالف شما فکر میکنه پس به احترام این عزیزان نام مبارکشان را داخل این بازیهای سیاسی نکنیم.
آره چطور هر چی جانبار شما می شناسید موافق هاشمی هستند ؟
بس کن دروغ را .
مجاهد
در میان جانبازان آزادگان و رزمندگان هم موافق و هم مخالف هاشمی وجود دارد تمام سخن این برادر کوچک شما این است که نباید از شان این بزرگواران در این بازیهای سیاسی استفاده کرد
مخالفین قطعا بیشترند ...خود تو هم الان از جانبازان مایه گذاشتی !
تارینه
Germany
جناب مجاهد !!جنگ ایران وعراق هم دستخوش یک بازی کثیف سیاسی از جانب امریکا وعراق غرب زده بود.پس باید بپذیریم که جانبازان وخانواده شهدا بیشترین اسیب رو ازاین جنگ تحمیلی (بخوانید بازی سیاسی)متحمل شدند بنابراین نام این عزیزان چه بخواهیم ونخواهیم دراین بازی سیاسی دخیل است.
مجاهد
جنگ ایران و عراق یا بهتر بگویم جنگ تمام دنیا علیه ایران یک بازی نبود بلکه یک مبارزه تمام عیار بود که ملت شجاع ایران یکدل و متحد با تمام دنیای استکبار جنگیدند و سرافرازنه به جنگ پایان دادند بدون اینکه یک وجب از خاک میهن اسلامیمان به دست دشمن متجاوز بیفتد.
آنوقت نمیدانم این برادر یا خواهر چگونه به خود اجازه میدهند آنرا با اختلافات سیاسی دو گروه برابر بداند و ارزش رزمندگان و جانبازانش را به اختلافات سیاسی دو گروه کاهش دهد
مجتبی
اقای مجاهد درسته جانبازان رو نباید وارد کرد
بلکه شهیدان جلوی عده ی را خواهند گرفت
همه ی شهدا حتی شهدای فتنه
بهلول !!؟؟
هاشمى ! جيگر ! چى تورو برده توى اين خواب،الكى ؟!
جيگر! جان !!؟؟ كه با نيمسوزم ! نميشه بيدارت كرد !!
بابا ! قيام ٤٠-٥٠ ميليونى ،مردم عليه فتنه گرها ، وفرزندخونده هاى خاين !!؟ در ٩ دى ، هم اقليت مردم،بود ؟؟؟؟؟؟
خدايا ، آخر عمرى چرا شيطان ول كن نيست
مش مظفر
اکثریت و اقلیت تو انتخابات 92 معلوم شد کوچولوی دوست داشتنی
خب انتخابات به شما اقلیت تندروی 7 درصدی چه ؟
عروس اینا
مش مظفر چرا اینقدر جناب عارف را شرمنده میکنی ؟
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.
Iran, Islamic Republic of
ای جهان عزیز خودتو ناراحت نکن ... اینا دست و پای بی خودی می زنن ... مردم برای آخرین بار بود که به اینان اعتماد کردند ... بابا مردم ما فهیمند کجای کاری... دیگر به این حرفها و شعارها کسی گول شما ها را نمی خوره حاج آقا ..................
اصول گرا اسراييل پيوندتان مبارک
تا جایی که ما می دونیم اسرائیل واسه شما بودجه تعیین کرده بود !
و البته مزدوران فتنه گر بودند که به دستور اسرائیل شعار نه غزه و نه لبنان می دادند..
و برای ترور احمدی نژاد خط و نشان میکشد اسراییل
کوروش گاری چی
اسرائیل بودجه ناچیزی را برای فتنه گران اختصاص داده بود ولی بنازم به کرم شاه عبدالله که چک سفید خواله کرده بود از کمک های مالی آمریکا به فتنه گران ده برابر بیشتر بود
یعنی چی؟
حقیقت تلخه می دونم
بنده اقدامات فتنه گران را در سال 88 محکوم می کنم و مسلما این اقدامات از ذهن ملت پاک نخواهد شد و باید رسیدگی کامل شود، اما به نظرم هم اصولگرا، هم اصلاح طلب، هم اعتدال، هم کارگزاران و دیگر آحاد ملت، همگی دشمن اسراییل غاصب و خونخوار هستند و همگی در این مورد متفق القول هستند.
اصلاح طلب ها که خط مقدم آمریکا شمرده شدند عمو جان !
عصمت بابلی
عمه من بود که گفت ما با اسرائل سر جنگ نداریم یا ناتانیاهو خطابش به دختر خاله من بود گه گفت اصلاح طلبان سرمایه اسرائیل در ایران هستند یا پرز گفت اصلاح طلبان به نمایندگی از اسرائیل در تهران با رژیم میجنگند ؟
آشنا
آخه جیگر !! ماکه باتو پیوندی نبسته بودیم که مبارک باشه یا نامبارک ؟؟؟؟!!!!!!
بابا قدرت
یعنی اون هایی که شعار میدادند نه غزه نه لبنان اصول گرا ها بودند؟
محمد رهنما
بابا اینها حتی با ساندویچ خوردن هم از مردم انتقام گرفتن. اینهاحتی با شرکت در نماز جمعه هم انتقام جویی از نمازگزاران و نظام را در نظر گرفتند. ایشان حتی انتقام از مردم سوریه که حامی دولت بشار اسد بودند را نیز پیگیری میکردند.  
هاشمی سخت انتقام میگبره مخصوصا از اوناییکه رد صلاحیتش کردن
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
یکی از عوارض سن بالا فراموشی برخی مطالب و اطلاعات قبلی است. پزشکان راهکاری که برای حل این مشکل ارائه می دهند فعال کردن ذهن است مثلا توسط فکر کردن یا مثلا جدول حل کردن.
هاشمی ابر سیاسمتداره خداوند حافظش باشه انشا الله
الان خیلی عصبی هستی درکت می کنم !
کوروش گاری چی
ابر سیاستمداره ولی به نفع ما با اسرائیل سر جنک نداریم
United States
عمق کینه از هاشمی کاملا در نوشته های بالا مشهوده!
درود بر هاشمی که با تدبیر خودش در سال ۹۲ مملکت رو پس از هشت سال ویرانی و تباهی نجات داد...!
اتفاقا عمق کینه شما و هاشمی رو می رسونه ...
سربارسازندگی
کاملا درست است بخاطر اینکه از سال 54 تا پایان دوره اول ریاست جمهوریش به وی اقتدار میکردم و
فکر میکردم در مبارزه بااستعمار و دفاع از ملت زیر زور و ستم ظالمانه شاه دست نشانده کمر خم کرده به صلابت امام عزیز پای در این میدان نهاده ولی افسوس که از احساسات پاک ما سو استفاده کرد و نفاق منافقین گونه اش (مجاهدین) را که همانا برای از پای درآوردن نظام مقدس جمهوری ولایتی اسلامیمان پناه به دامان کدخدا بردنندکینه ای سخت ازش به دل دارم و برخلاف میل باطنیم برای اینکه بیشتر خودافشائی کند و در آینده دستمان از دلایل متقن برای اثبات خدمتها و خیانتهای وی تهی نباشد برای زنده بودنش دعا
میکنم
کینه ؟
عمو اصلا متن رو خوندی ؟
کیهان فقط جواب داده ، اتفاقا کینه آقای ه نیاز به بازگویی نداره ...
امثال بنده در سال 56 و 57 آنقدر مرگ بر شاه گفتند تا بالاخره محمد رضا شاه مرد. اما آیا ... تفکر و ذهنیت پادشاهی هم مرد؟ ......
توفیقی از قزوین
مثلا کدام دستاور توسط هاشمی و روحانی ایجاد شده که مملکت نجات یافته ؟ اگر دشمن به مذاکرات نیم نگاهی می کند بخاطر مایوس شدن از مردمی است که با فهم و درک بالا تورم بالا را تحمل می کنند ولی در مقابل دشمن سر خم نمی کنند واگر خطایی هست توسط همانی است که,فرمودند اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ما در انتخابات مجلس شکست خواهیم خورد یا گفتند اگر امریکا بخواهد ملت ما را در کوتاه زمانی خورد و کشورمان را اشغال خواهد کرد
سوفیا لوره
اگر از کسی که سرمون را کلاه گذاشته و فکر میکردیم انقلابی است و حالا متوجه شدیم فیلم بازی میکرده متنفر باشیم عیبی داره ؟
الیاس
با سلام
تمکین از قانون وظیفه همه ماست
و تمرد از آن از هیچکس و به هیچ بهانه ای مقبول نیست
آنچه که در سال 88اتفاق افتاد ،کار بسیار تلخی بود که کام همه ما را تلخ و دشمنانمان را شاد کرد
هرگز نباید که چنین اتفاقی تکرار شود
اما یک مسئله ای هم که در این میان نباید فراموش بشه اینه که نامزد پیروز در انتخابات 88 برای پیروزی خود از همه شیوه های غیر متعارف و غیر شرعی استفاده کرد و وسیله خود را با هدفش توجیه کرد ، آبروی کسانی را برد و به کسانی تهمت زد آنهم در رسانه ملی و مقابل دیدگان جهانیان که همان آفراد هنوز هم با حکم مقام معظم رهبری در راس امور مهمه کشور هستند و این عمل آن نامزد انتخاباتی به هیچ وجه درست نبود و باعث بعضی از نا آرامی ها در بعد انتخابات شد
باقر
Iran, Islamic Republic of
ناراحتی ایت الله به خاطر رد صلایت ایشان در سال 92می باشد،زیاد سخت نگیرد.دشمن هاشمی،دشمن پیامبر است!اعتدال یعنی این!!!
فارض
... حافظه تاريخى مردم ما ضعيفه متاسفانه
.... اگه هاشمی رییس جمهور شده بود از ... بدتر عمل میکرد ...
ببخشید ! اشتباهی منفی زدم !
Iran, Islamic Republic of
اگر هاشمی و خاندانش دست از سر این مملکت بردارند، همه چیز درست خواهد شد.
خیلی هوشمندانه بود
هومن
اثرات نان حرام یا چیزهای حرام دیگر بر زندگی ما آدمیان بارز و موثر است. "فازلهم الشیطان بما کسبوا من قبل" . این که شیطان بر رفتار و گفتار برخی ...
محمد تقی
همن جان خودت بیشتر از همه گرفتار شیطانی به راحتی تهمت و افترا میزنی دیگران را به لقمه حرام و گمراه شده شیطان متهم میکنی قرآن را تفسیر به رای میکنی در حالیکه خودت در حال سقوط به اتش جهنمی به خود بیا تا دیر نشده
رضا
دم هاشمی گرم بد جوری.. و منهدمتون کرد که تا ابد فراموشتان نمیشود ...
ادب طرفداران خاطره !!!!!!!1
کسی که کامنتش همیشه بعداز دو روز چاپ میشه!!
Germany
جهان جان باور کن ما راضی نیستیم شما اینقدر زیادکار کنی و سریع کامنتارو چاپ کنی اینقدر به خودت فشار نیار یکم هم استراحت بده به خودت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
طاهرخانی
آقای هاشمی در انتخابات 88 اقلیت چه کسانی بودند ؟؟؟ چرا با کسانی که می خواستند با زور قدرت را به دست بگیرند همراهی کردید . چرا با کسانی که انگلیس و غرب آنها را حمایت می کرد یک صدا شده بودید اولین تفرقه در همان زمان ایجاد شد . و شما به واسطه آن نماز جمعه این تفرقه را بیشتر کردید . آیا در آن زمان کشور نیاز به همدلی و آرامش نداشت . شماها با خود خواهی تاوان سنگینی بر کشور وارد کردید باید جوابگو باشید ؟؟؟
ملاک حال فعلی افراد است
Iran, Islamic Republic of
الان هم حالش زیاد خوب نیست!
کربلایی
آقای رفسنجانی تاریخ را درست یاد بگیرید !
مسلمانان برای فتح مکه نیامده بودند ، بلکه برای انجام
عمل حج تمتع به مکه آمده بودند ،که مشرکین مانع شدند
وبا صلحنامه حدیبیه قرار بر این شد که سال بعد به حج بیایند ، که حوادث بعد از آن منجر به فتح مکه شد!
اصغر
این طلحه وزبیر های زمانه هستند که باعث شدند مسلمانان همیشه در مقابل دشمنان متحد در طول تاریخ دچار تفرقه و ضعف شوند...
محمد تقی
حتما شما هم متخصص طلحه و زبیر شناسی هستید؟ شاید شماها طلحه و زبیر زمانه باشید؟ در عجبم انسانها چگونه به راحتی تهمت و افترا میزنند و آنگاه خود را پاک منزه و برحق نیز میپندارند
مجتبی
ب نظرم حاج اقا یک روز ... لایه از محافظها رو برداره وبین مردم برود
فوج فوج ب دست بوسش میرررررررن؟؟!!!
این تحلیل از موضع هاشمی فکر نمیکنم قابل پخش شدن باشد...
فارغ از هر جناح سیاسی خدا کند دران دنیا هیچکس شرمنده در حضور خداوند نباشد . با شنیدن این سخنان اقای هاشمی مو به تن ادم سیخ میشه که ایشان داره اخرتشو به دنیای دیگران میفروشه یا اگه واقعا عقیده اش همینه این چند سال که همه ارکان نظام بنوعی دستش بوده چون دنیا بکامش بوده ایشان انقلابی بودن واگه نباشه همه رو با یک چوب میزنه !!!!؟؟؟؟ خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه و حقایق رو بر مردم اشکار سازه
شما بهتره به فکر آخرت خودت باشی انسان آگاه اول از همه مشکلات خودشو حل میکنه بعد به فکر مشکلات مردم می افته
نسرین
حاج آقا کی دست از خاطرات ورمیداری.پیر شدیها
محمدیان
نگران نباش خواهر تا موقعیکه حاج آقا زنده است از انقلاب دفاع میکند تا نگذارد انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد
...
این یارو احیانا قصد ... نداره؟ ...
آشنا
عزیزم ! چراخجالت میکشی ؟ راحت بگو ...
Iran, Islamic Republic of
برادر!
تشت رسوایی انتخابات 88 مدتهاست افتاده ...
9 دی
همون 9 دی افتاد...
24 خرداد 92
24 خرداد 92 افتاد
چافی
جیغ و دل پردردآقای هاشمی ازانتخابات 84و88 بخاطراین بوده که مردم دیگرپشیزی برای نظرات ایشان و همپالگیهایش قایل نبودند ومنتخب مردم نیز برای ایشان وگروهش پپسی باز نمیکرد. راستی چراسرنخ هر ..... گرفته میشد جیغ هاشمی بلند میشد ؟؟؟ معمایی است که تاریخ پاسخ آنرا خواهد داد
میزان
24 خرداد 92 همه محاسبات بهم ریخت و آیت الله با تیز هوشی و آینده نگری نتیجه انتخابات را به نفع کاندیدای مورد نظرش تغییر داد. برادرا این صداهایی که مشنوید فریاد شوق است