جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اولین پیروزی نفت ، برد صبا از پیکان

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب: 383824
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با شکست تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر نفت مسجد سلیمان و همچنین پیروزی تیم صبای قم برابر پیکان پیگیری شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان امروز جمعه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود نفت به اتمام رسید. برای فولاد سروش رفیعی در دقیقه ۳۴ گلزنی کرد ولی دوسانتوس و حسین مالکی (از روی نقطه پنالتی) در دقایق ۴۴ و ۴۵ برای نفت گل زدند.

به این ترتیب تیم فولاد با همان ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند تا فاصله امتیازی این تیم با صدر جدول بیشتر شود. تیم نفت هم اولین برد خود را در لیگ چهاردهم به دست آورد ولی با ۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر در انتهای جدول باقی ماند.

در دیگر بازی امروز، تیم پیکان در خانه خود از تیم صبای قم پذیرایی کرد که این بازی هم در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود صبا تمام شد. مارکو آیویل مهاجم خارجی صبا در دقیقه ۸۹ به داد تیم خود رسید تا صبا در این بازی برنده از زمین خارج شود. صبا با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و موقتا به رده هشتم رسید. تیم پیکان هم با ۱۲ امتیاز در رده دهم باقی ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *