پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عارف: وزارتم را تکذیب می کنم

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 383574
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه معرفی‌ام به عنوان وزیر علوم را تکذیب می‌کنم، گفت: اگر گزینه وزارت علوم شوم قبول نمی‌کنم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه شورای سیاستگذاری جایزه پیامبر اعظم (ص) در جمع خبرنگاران گفت: معرفی‌ام به عنوان گزینه وزارت علوم را تکذیب می‌کنم و از اینکه چه کسی قرار است معرفی شود، اطلاعی ندارم.

وی افزود: در رابطه با وزارت علوم صحبتی با من نشده است و اگر صحبت شود کمک می‌کنم تا فرد مناسبی انتخاب شود ولی خودم قبول نمی‌کنم.

عارف اظهار داشت: امیدوارم هرچه زودتر وزیر علوم معرفی شود تا این وزارتخانه مهم هم صاحب وزیر باشد.

وی در رابطه با شورای سیاستگذاری جایزه پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: با توجه به جایگاهی که علم در اسلام دارد شورای عالی انقلاب فرهنگی آئین‌نامه‌ای را تصویب کرد تا عملیات اجرایی جایزه پیامبر اعظم (ص) انجام شود.

عارف گفت: تلاش می‌کنیم که بهترین‌ها را برای این جایزه انتخاب کنیم و اگر فرد بسیار برجسته‌ای نباشد اصراری نداریم که تمام جوایز را معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: داورها نیز پیشنهاد شده‌اند ولی نتیجه‌گیری نهایی نشده است.

عارف گفت: سه جایزه قرار است به دانشمندان تابع کشورهای اسلامی و یک جایزه به فرد مسلمان مستقل از تابعیت کشور اسلامی تعلق گیرد، همچنین جایزه علوم انسانی به عنوان جایزه امام خمینی مطرح است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *