سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۳

اعتراض دولت ژاپن به اقدام اخیر اسرائیل

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب: 379306
دولت ژاپن نسبت به تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای اشغال بخشی از اراضی کرانه غربی رود اردن، اعتراض و از این رژیم خواست تا از این اقدام خودداری کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دولت ژاپن نسبت به تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای اشغال بخشی از اراضی کرانه غربی رود اردن، اعتراض و از این رژیم خواست تا از این اقدام خودداری کند.

وزارت امور خارجه ژاپن با انتشار بیانیه ای نسبت این اقدام رژیم اشغالگر قدس واکنش نشان داد. در این بیانیه دولت ژاپن مراتب تاسف عمیق خود را از تصمیم رژیم صهیونیستی در تملک غیرقانونی ۴ کیلومتر مربع از اراضی بخش جنوبی کرانه غربی رود اردن ابراز و آنرا در تضاد آشکار با تلاشهای جامعه بین المللی در جهت دستیابی به توافقنامه آتش بس در غزه دانست.

از نظر ژاپن شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینیان مغایر حقوق بین الملل بوده و این کشور از اسرائیل خواسته تا این گونه فعالیتها را متوقف سازد . دولت ژاپن قویاً از رژیم اشغالگر قدس می خواهد تا به هدف پیشرفت در فرآیند صلح، از هرگونه اقدام یکجانبه که باعث تغییر وضعیت فعلی شرق بیت المقدس شود ممانعت و از اجرایی نمودن تصمیم خود در شهرک سازی خودداری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
چه عجبی !!!!
تمام دنيا متوجه تجاوز وزورگوييي صهيونيستها شده اند جا دارد سازمان ملل براي توقف اسراييل كاري بكند.
سعید
اگه اشغال کشوری به نظرسیاست مداران بدجلوه میده،نگاهی به خودکنیدکه چطوری کشورآمریکا بزرگترین پایگاه نظامی دراوکیناوابه اشغال خوددرآورده ،وسیاست مداران ژاپن سکوت رااختیارکرده اند.