سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

پخش‌فیلمی ازحقایق اشغال عراق از سیما

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 376228
فیلم روز جمعه شبکه یک از "پیوند" به "اشغالگر" تغییر پیدا کرده است .
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی « اشغالگر » به کارگردانی دانیل کالپارسورو ، جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۴:۵۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دکتر پابلو از سربازان اسپانیایی که در سال ۲۰۰۴ و در زمان حمله نیروهای ارتش آمریکا به کشور عراق برای تصرف آن در آنجا حضور داشته است، از مقصرین و شاهد عینی قتل عام کردن یک خانواده غیر نظامی عراقی است. او پس از باز گشت به کشورش، از طرف مقامات سیاسی و ارتش دولت اسپانیا، تحت فشار برای امضاء کردن موافقت نامه ای جهت سکوت در مورد این قتل عام قرار گرفته، اما تصمیم می گیرد این خبر را فاش کند. بر خلاف ادعاهای دروغین کسانی که در آن زمان همراه او بوده اند و همچنین تلاش مقامات جهت کشتن او در پایان موفق می شود این اخبار را که به صورت یک فیلم می باشد پخش کند هر چند بر خلاف انتظارش با پخش آن، دولت آمریکا و اسپانیا با تغییر خبر تحت عنوان خنثی کردن هسته تروریستی در عراق، این خبر را تکذیب می کنند.

آلبرتو آمان، آنتونیو دیلا توره و کارا ایله جاله در فیلم سینمایی « اشغالگر» ایفای نقش کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *