جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احتمال سفر پاپ به عراق

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۱۸
کد مطلب: 375820
رهبر کاتولیک‌های جهان ضمن حمایت از استفاده از نیروی نظامی علیه داعش، از احتمال سفر به شمال عراق برای نشان دادن همبستگی با اقلیت‌های دینی این کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رهبر کاتولیک‌های جهان ضمن حمایت از استفاده از نیروی نظامی علیه داعش، از احتمال سفر به شمال عراق برای نشان دادن همبستگی با اقلیت‌های دینی این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان ضمن حمایت از استفاده نیروی نظامی علیه گروه تکفیری داعش، از احتمال سفر به شمال عراق برای نشان دادن اتحاد با اقلیت‌های قومی این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی ضمن تأکید بر لزوم رویارویی نظامی با داعش گفت که جامعه جهانی و نه یک کشور میبایست بر سر نحوه مداخله نظامی در عراق تصمیم بگیرد.

وی که پس از سفر به کره جنوبی در میان خبرنگاران سخن می گفت هم‌چنین افزود که گزینه سفر به شمال عراق برای نشان دادن همبستگی با اقلیت های دینی تحت ستم این کشور را بررسی می‌کند.

شمال عراق که به تازگی آماج حملات داعش قرار گرفته، محل زندگی اقلیت‌های ایزدی و مسیحی این کشور است.

در روز حمله داعش به شهر مسیحی‌نشین «قرقوشیه»، فرانسه خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *