شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۳۲

پاسخ بانک مرکزی به احمدی‌نژاد درباره اطرافیان وی

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 375596
بانک مرکزی در واکنش به نامه چندی قبل محمود احمدی نژاد که خواستار معرفی آن دسته از اطرافیان او که به بانک ها بدهی دارند، شده بود، تأکید کرد معرفی این افراد بدون طی مراحل قانونی ممکن نیست.
پاسخ بانک مرکزی به احمدی‌نژاد درباره اطرافیان وی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بانک مرکزی در واکنش به نامه چندی قبل محمود احمدی نژاد که خواستار معرفی آن دسته از اطرافیان او که به بانک ها بدهی دارند، شده بود، تأکید کرد: "معرفی این افراد بدون طی مراحل قانونی ممکن نیست".

در پاسخ بانک مرکزی آمده است:

بسمه تعالی

ریاست محترم دفتر رییس جمهور دوره نهم و دهم

عطف به نامه شماره ۹۳۲۸۳/دن مورخ ۶/۵/۹۳ خطاب به رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به اطلاع می‌رساند بانک مرکزی در راستای انجام وظیفه قانونی خود و در پیگیری وصول و تعیین تکلیف مطالبات غیرجاری بانکها نسبت به ارسال لیست پرونده‌های عمده ارجاع شده به محاکم قضایی، خدمت ریاست محترم قوه قضاییه اقدام نموده است.

در این اقدام به هیچ‌وجه قصد و نیتی مبنی بر انتشار و یا اعلام رسانه‌ای لیست مذکور له یا علیه گروه و یا جریان خاصی مورد نظر نبوده است مضافاً این که مواردی که در رسانه‌های نوشتاری یا مجازی مختلف مورد اشاره قرار گرفته‌اند، هیچیک منبع اطلاع خود را لیست ارسالی بانک مرکزی اعلام نکرده اند.

مع الوصف اطلاع دارند بانک مرکزی بدون اذن قانونی و یا تقاضای اشخاص مجاز به افشای اطلاعات بانکی ایشان نیست و در صورتی که قرار باشد اطلاعاتی با این مضمون منتشر شود، در درجه اول نیاز به اجازه صاحب حساب خواهد بود.

بنابراین در صورتی که نظر بر اعلام عمومی وضعیت حسابهای بانکی افرادی به عنوان اطرافیان آقای دکتر احمدی‌نژاد باشد، لازم است لیست آن افراد همراه با رضایت کتبی ایشان تهیه و ارائه شود. بدیهی است بعد از وصول مستندات فوق الذکر مراتب برحسب مورد به بانک عامل مربوط برای اقدام لازم ابلاغ خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه جواب غیراخلاقی . مثل خود احمدی نژادند اینها بلکه بدتر . حاضر نیست یک کلام بگه ما اون لیست دروغ را تایید نمیکنیم
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
شما با خودت چند چندی؟
Iran, Islamic Republic of
آقا جان حرف حسابه..آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است...لیست اسامی خودشو اطرافیانشو با رضایت کتبی بده..بانک هم اعلام میکنه..
احمدی نژاد هم میدونه که از نظر قانونی بانک مرکزی نمی تونه اسامی این افراد را افشا کنه بخاطر همین این نامه را به بانک مرکزی نوشته.
ظاهرا بوده اند اطرافیان آقای احمدی نژاد که جزو لیست بدهکاران بوده اند ولی اعلام رسمی نام آنها نیاز به اجازه رسمی آنها دارد
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا شما به هیچ وجه حاضر نیستی تفکراتت رو عوض کنی
مهدی
اعتدال چی ها ادعا کرده بودند تعدادی زیادی از بدهکاران کلان بانکی اطرافیان احمدی نژاد هستند احمدی هم که گفت اسم همه رو اعلام کنید. بانک مرکزی اگه دروغگو نیست طبق درخواست احمدی نژاد اسامی رو اعلام کنه تا دروغگو معلوم شه یا حداقل خصوصی به خودش که میتونست بده . مشخصه که ادعا از بن غلط بوده
اگه محمود راست میگفت و از اطرافیانش کسی تو اون لیست نبود، پس چرا تو 8 سال دوران ریاست جمهوری اش این اسامی را فاش نکرد.
معلومه که اکثر بینندگان این سایت از اطرافیان اقای احمدی نژاد هستند و جاهایی که به ضررشون هست را منفی لایک می کنند. شاید هم جزء اون بدهکاران و بدحسابان بانکی هستند!
علی اصغر
این کاش عین همین درخواست را رفسنجانی بحرمانی و خاتمی و روحانی از بانک مرکزی میکردند .
مجید
آقای اژه ای هم وجود اطرافیان احمدینژاد در این لیست را تکذیب نمودند
والله بالله تالله حتی اگر یک نام در چنته داشتند تا حالا صدباره اعلام میکردند!!!
محمود چرا اعلام نکرد؟
پس اون نامهای مورد ادعا از کجا درز کرد؟
حالا که میگن لیست منتشر کن بعد 2 هفته میگی قانونی نیست!
اگر انتشار نام ها غیر قانونی است پس چه کسی از اون لیست با خبر بوده. طیق کدام قانون بر اون لیست دسترسی داشته ؟
خدا پدرت رو بیامرزه؟ این روزا همه از همه چی خبر دارن، فقط در انتشارش عذر تقصیر وجود داره!
علی عسکری ترکمانی
Tajikistan
من ده میلیون وام گرفتم که خونه بخرم چند ماهی هست که اقساطمو ندادم . توی انتخابات به احمدی نژاد رای دادم و از نزدیکان ایشون هستم من راضی نیستیم که اسمم رو اعلام کنید حتی اگر محمود بخواد!!!
کلاه سرت رفته! این نزدیکانی که میگن 10 میلیارد هم نظرشون نمیاد چه برسه به 10 میلیون! خودت رو خیلی ارزون فروختی. شاید هم قیمتت همینقدر بیشتر نبوده!
این تنها یک پاسخ بزدلانه برای لیستیه که وجود نداره
چرا فکر می کنی وجود نداره؟ اصل لیست که وجود داره. خود محمود چند بار تو سفرهای استانی اش تهدید کرد که در بیارم در بیارم! ولی در نیاورد. حتما رعایت حال شما رو کرده بودن که اسمتون فاش نشه.
ای دولتیان امروز!! اینقدر به خودتون ننازید و به دولت قبل اینقدر حمله نکنید گرچه اینکار را از روی کینه می کنید چون احمدی نژاد حال شما ها رو خوب گرفت ، اما مطمئن باشید چندی نمی گذرد که سرشما هم میآید.
ضمنا شما که وزیروزرای شما مثل زنگنه و نعمت زاده پرونده خوبی ندارن. شما چرا؟؟!!!
دیگه از اینکه فکر کنید یکی مثل محمود بیاد و بیت المال را به باد بده پیش نمیاد برادر عزیز. 8 سال وقت داشتی مملکت را بچاپی، اگه دیر فهمیدی دیگه تقصیر خودته. مگه نه اینکه بزرگترین اختلاس ها و رانت ها جهانی تو این 8 سال و تو دولت محبوبتون رخ داد. باز هم از رو نمی ری؟!
معلوم بود لیست دروغ بود واگر نه اگه لیستی بود مثل بورسیه ها دریغ نمی کردند
مهدی
بانک مرکزی برای تهمت زدن ناروا به اطرافیان آقای احمدی نژ اد مجوز قانونی دارند که الان برای پاسخ دادبه آن تهمت خود نیاز به مجوز قانونی دارند .
باریکلا خیلی محترمانه و طبق قانون و قاطع
ميناب
Iran, Islamic Republic of
اگه راست ميگن ولو با اسامي اختصاري منتظر کنند
منتظر نه و منتشر. نیاز به اسم اختصاری نیست. یه سرچ کوچولو بکنی می فهمی کیا هستن. من که برای یک وام پنج میلیونی پدرم در اومد و اخرش هم صد جور ضامن و ... ولی اینا مملکت را به باد دادند. خدا از سرشون نگذره.
از این نامه معلومه که طبق معمول دشمنان احمدی نژاد یک کلاغ را چهل کلاغ کرده اند. البته همه جای دنیا و بین هر طیفی از قدرت، خوب و بد وجود دارد بعضی ها هم که خیلی پرونده شان خراب است میخواهند دیگران را شریک جرم خودشان نشان دهند مثل آن مورچه ای که توی یک استکان آب افتاده بود فریاد میزد وای دنیا را آب برد!!!
احمدی نژاد که الان کاره ای نیست و تا صد سال دیگه هم کاره ای نخواهد شد. ولی شما از کجای این نامه متوجه شدید که دشمنان احمدی نژآد یک کلاغ و چل کلاغ کرده اند.
غفاری
بانک مرکزی برای اینکه دولت مردمی دوره نهم و دهم را زیر سئوال ببرد نیازی به طی کردن مراحل و اذن قانونی نداشت.
دولت آقای روحانی از صاحب حسابهای مردم اجازه گرفت که به موجودی مردم در بانک ها سرک می کشد.؟
ازسایت جهان نیوزخواهشمندیم اسم یگانه مردایران (احمدی نژاد)رابااین افرادنیاورد
اگه احمدی نژاد یگانه مرد ایران هست حتما تو هم نامردی دیگه!