جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۰

رهبر انقلاب از کدام مدیر نیروی انتظامی تقدیر کردند؟

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 374999
مقام معظم رهبری تا کنون دو بار فرموده اند که سردار مؤمنی الگوی خوبی از ارتباط با رسانه ها و مردم است.
رهبر انقلاب از کدام مدیر نیروی انتظامی تقدیر کردند؟
سرویس جامعه جهان نيوز: تعامل با خبرنگاران و رسانه های جمعی، موضوع بسیاری پسندیده ای است که برای هر مدیر موفقی در کشور بسیار لازم است.

این ارتباط دوسویه مدیران با رسانه‌ها، در نهادهایی که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارند بیش از سایرین نمود دارد و انتظار می رود هر مدیری در تراز انقلاب اسلامی از رسانه به عنوان ابزاری جهت ارتباط با افکار عمومی بهره ببرد.

نیروی انتظامی و مجموعه‌های مرتبط با آن به عنوان یکی از درگیرترین نهادهای حکومتی با زندگی روزمره مردم، از این حیث در کانون توجهی بسیاری است.

تجربه موفق سردار مؤمنی در پلیس راهور
 
به گزارش جهان، فرمانده کل نیروی انتظامی در نشست خبری خود به مناست روز خبرنگار به نکته جالبی در این زمینه اشاره کرد.

سردار احمدی مقدم با اشاره به عملکرد خوب سردار اسکندر مؤمنی در ارتباط با رسانه‌ها و پاسخگویی به مرم از این طریق تصریح کرد: مقام معظم رهبری تا کنون دو بار فرموده اند که سردار مؤمنی الگوی خوبی از ارتباط با رسانه ها و مردم است.
 
احمدی مقدم همچنین به نقل خاطره‌ای از یکی از دیدارهایش با رهبر انقلاب پرداخت و گفت:‌ یکی از سرداران ناجا را برای انتصاب در پست فرماندهی انتظامی تهران در نظر گرفته بودیم و وقتی با رهبر معظم انقلاب طرح موضوع کردم،‌ ایشان اولین سوالی که در این باره مطرح کردند این بود که آیا وی، توان  ارتباطات رسانه ای خوبی دارد یا خیر؟‌ و وقتی تأمل مرا دیدند تصریح کردند که کسی باید در نیروی انتظامی فرماندهی کند که قادر به ارتباط مناسب با رسانه ها و مردم باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خدا حفظش کنه
مدیریت جهادی و ارزشی
رونوشت:
فرمانده نظام وظیفه یاد بگیرید
آره واقعا اینطوریه
البته اینقدر این موضوع برامون عادی شده بود که دقت نکردیم
United States
برادر احمدی شما این اراذل و اوباش رو جمع کن ما از شما ارتباط رسانه ای نمی خواهیم
حمید
Iran, Islamic Republic of
نقدی دارم از سردار مومنی

چرا نیروی انتظامی ( راهنمایی و رانندگی) هیچگاه برخورد با نمایشگاه های اتوموبیل که ماشین های خود را در پیاده رو و دوبله در خیابان پارک میکنند برخورد نمیکند . و از ان بدتر خودرو و موتور گشت پلیس راهور بی تفاوت از کنار انها میگذرد . و فاجعه انگیزتر اینکه در بعضی مواقع گشت موتوری یا سرنشین خودرو پلیس با انها سلام علیک هم میکنند.
سرباز و فدایی رهبر
Finland
سردار عزیز
خوشا به سعادتت که رهبر عزیز و فرزانه ما از این بعد مدیریتی شما ابراز رضایت فرموده اند . انشاالله که در همه موارد ماموریتی نیز در جلب رضایت این رهبر عزیز موفق و موید باشید
ضمن تشکر از ايشان لطفا بفرمائيد کار همکاران راهنمائي فقط ديدن پلاک در سطح معابر نيست .

برخورد با دوبله - عبور ممنوع -پارک در پياده رو - بوق زدن هاي ممتد - ريختن زباله از درون خودرو - ويراژ دادن - سبقت از سمت راست و ...... مخصوصا خودروهاي نمايشگاه که فضاي خيابان و پياده رو را اشغال و باعث مزاحمت در تردد بقيه ميگردند.
Iran, Islamic Republic of
افتخار مازندران چون مازنی لیاقت مدیریت کشوری دارند
United States
درود بر سردار