سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۵

خبری خوش برای فرهنگیان

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 374556
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش از ایجاد سازمان رفاهی فرهنگیان خبر داد و گفت: این سازمان با هدف رفاه حال فرهنگیان و جلب رضایت آنها ایجاد می شود.
به گزارش جهان،‌حجت الاسلام ناصری زنجانی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه طرح هاي اقتصادي نو و بسيار خلاقانه اي در آموزش و پرورش آغاز شده افزود: به طور مثال یکی از این طرحها ایجاد سازمان رفاهی فرهنگیان است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر وزیر آموزش و پرورش دستور ایجاد سازمان رفاهی فرهنگیان را صادر کرده است، اظهار داشت: با ایجاد این سازمان تمامی منابع و امکانات پراکنده در آموزش و پرورش تجمیع می شوند.

وزیر آموزش و پرورش در ابتدای دوران سرپرستی اش در این وزارتخانه از ایجاد سازمان رفاه فرهنگیان با محوریت مسکن، مصرف و درمان خبر داده بود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در ادامه از فروش املاک مازاد آموزش و پرورش خبر داد و گفت: براساس قانون بودجه سال ۹۳، آموزش و پرورش مي تواند املاك مازاد خود را بفروش رساند و از محل اعتبار آن در پيشبرد برنامه هاي عمراني و تعيين تكليف مدارس قلع و قمعي و استيجاري استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ن-محمودی
اصلاح وضعیت اسف بارآموزش وپرورش به مثال پازلی است که قطعه گم شده ای دارد،وآن بودجه وامکانات مکفی برای اداره آن میباشدوهرحرکتی غیرازتامین بخش گم شده برای اصلاح محکوم به شکست است.
عدم توجه به آموزش وپرورش توجه وگسترش نیروهای انتظامی دادگستری هاوزندانهارامی طلبدکه متاسفانه درحال اجراست.
آموزش پرورش تعطیله کلهم اجمعین
اشتباهی منفی دادم
خوب چي به فرهنگيان ميرسد؟
طبق معمول امکانات بهتر مال مدیران است. این یعنی سبک مدیریت غیر اسلامی.