دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۷
۲۰
تکذیبیه عجیب دولت؛

توئیتر روحانی برای رئیس‌جمهور نیست!

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 374270
یک مقام آگاه در روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد: اخیرا در برخی شبکه های اجتماعی – مجازی صفحه هایی به نام رییس جمهوری فعال شده اند که انتساب این صفحات به ایشان صحت ندارد!
توئیتر روحانی برای رئیس‌جمهور نیست!
به گزارش جهان، خبرگزاری دولتی ایسنا به نقل از یک منبع آگاه در دولت انتساب هرگونه حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ندارد.

این در حالی است که برخی تصاویر خاص از زندگی شخصی حسن روحانی، همچون عکس جنجال برانگیزی که رئیس جمهور را در حال تماشای جام جهانی در منزل شخصی‌اش نشان می‌داد، تنها از کانال خاص وابسته به دفتر ایشان میسر بوده است.

اکانت روحانی در ادامه این پست نوشته بود: "به بچه هامون افتخار می‌کنم که نخستین امتیار را به دست آوردند. امیدوارم امتیازهای دیگری در راه باشد."


به گزارش جهان در خبر ایسنا آمده است: یک مقام آگاه در روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد: اخیرا در برخی شبکه های اجتماعی – مجازی صفحه هایی به نام رییس جمهوری فعال شده اند که انتساب این صفحات به ایشان صحت ندارد.

وی در ادامه توضیح داده است: به طور مثال و از جمله صفحاتی با آدرس های  https://twitter.com/drrouhani و https://facebook.com/pres.rouhani در شبکه های اجتماعی توئیتر و فیس بوک راه اندازی و فعال شده اند که هر گونه ارتباط یا انتساب آنها به ریاست محترم جمهوری و یا دفتر ایشان تکذیب می گردد.

توئیتر حسن روحانی

گفتنی است، حساب کاربری حسن روحانی در توئیتر به عنوان یکی از منابع خبری، خبرگزاری ها مطرح شده که تاکنون رسانه‌ها اخبار زیادی به نقل از آن منتشر کرده اند که هیچ گونه واکنشی ازسوی دفتر ریاست جمهوری را نیز به دنبال نداشته است.

به گزارش جهان به طور مثال، هنگامیکه اکانت منتسب به حسن روحانی در توییتر در پاسخ به سوال جک دورسی بنیانگذار توییترکه از حسن روحانی پرسیده بود: "عصر بخیر آقای رییس جمهور، آیا شهروندان ایرانی قادر به خواندن توییت‌های شما هستند؟" نوشته بود: "عصر به‌خیر جک. همان‌طور که در گفت‌وگو با کریستین امان‌پور گفتم٬ همه تلاشم این است که مردم ایران بتوانند از همه اطلاعات موجود در سطح جهانی استفاده کنند٬ چون این حق آنهاست."؛ این گفت و شنود نه تنها در رسانه‌های داخلی بازتاب داشت بلکه مورد توجه رسانه‌های بین المللی نیز قرار گرفت.


در همین رابطه سایت انتخاب (از سایت های نزدیک به حسن روحانی) ضمن انتشار پرسش و پاسخ دورسی و روحانی در تحلیل خود آورده بود: اگرچه هنوز اکانت حسن روحانی تایید رسمی نشده اما هنگامی که پاسخ با ۵ ساعت تاخیر بوده نشان می‌دهد که بدون هماهنگی نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احتمالا میخان بگن این عکس ها مربوط به اون روحانی گریم شده سریال شاهگوش است!
حالا فهمیدید چرا اون بازیگر را به شکل روحانی
گریم کردن و عکسش را منتشر نمودن. واسه همین روزها بود دیگه!
بزن ودر رو !!!!!! بگو وبعد تکذیب کن!!!!!!!سیاستی به قدمت انسانه!
Spain
خیلی زود فضای نابهنجار شبکه های مجازی معلوم الحال دامن حامیان آنها را گرفت .
ناشناس
بازی ساعت ده وسی دقیقه تمام شد آقای رئیس جمهور ساعت یازده وسی دقیقه بازی را تماشا میکنند اگر به ساعت در تصویر دقت شود
مهدی
United States
بازی اول ایران بعد 11 شروع شد
واقعا جالبه ! این عکس مال زمان بازی ایران نیجریه است.اون بازی ساعت 12:30شب رگزار شد بازی دوم ایران با آرژانتین بود که راس ساعت 8:30 شب برگزار شد و تا ساعت 10:30شب تمام شد ولی این ساعت منزل رییس جمهور ساعت یازده و خورده ای رو نشون میده.به نظر شما عجیب نیست!!!!
یکی ما رو روشن کنه!!!!
United States
بازیای ایران ساعت 11.30 بود نه 12.30
ساعت خوابیده یا شاید بعد از بازی را می بیند یا شاید ضبط شده می بیند
اصولگرا
خوشبختانه آقای روحانی از مواضع اصلاح طلبانه خودشون فاصله گرفته و دارند به سمت اصولگرایی حرکت می کنند.
آقای روحانی از اصلاح طلبی در سال 92 به سمت اصولگرایی اعتدالی در سال 93 در حال تغییر هستن.
البته اصولگرايي كه مد نظر وحمايت هاشمي باشه نه بيشتر ونه كمتر!!!
احسات
Iran, Islamic Republic of
بدون هماهنگی نبوده است. که چی؟؟؟؟
پس الان چی رو تکذیب کردن؟
اگر دقت کنید، آدرس توئيتری که ریاست جمهوری گفته با رئيس جمهور مرتبط نیست با آدرسی که شما در خبر استناد کردید متفاوت هستش. دو حساب مدعی نمایندگی رئيس جمهور بودند که یکی از اونها رو نهاد ریاست جمهوری رد کرده.
احسان
سلام
احتمالا یکی از این بی شناسنامه ها توییتر رو باز کرده ؟!!!
سعید
این نظر سایت خبرآنلاین بوده نه تحلیل سایت انتخاب. لطفا درستش کنید:

http://www.khabaronline.ir/%28X%281%29S%281fipa3gaiqcjqeds%C3%83%C6%92%C3%82%C6%92%C3%83%E2%80%B9%C3%82%C5%93%C3%83%C6%92%C3%82%E2%80%9A%C3%83%E2%80%9A%C3%82%C2%B7oflknc33%29%29/detail/315737/weblog/mafi
اولا این منبع آگاه در دولتو حتما معرفی کنین ببینیم کی این حرفو زده دوما عکی رییس جمهور در حال تماشای فوتبال کجاش جنجال برانگیزه؟ یعنی از بازی کردن فوتبالم جنجال برانگیزتره؟
تحلیلاتون منو کشته یعنی!
از خشم مردم ترسیده اند چون به طرز غیرقابل انتظاری حضور آقایان در این شبکه های وابسته به صهیونیسم و بهائیت مورد انزجار عمومی واقع شده بود و مردم مصمم بودند با افرادی که در این شبکه ها عضو هستند برخورد کنند
rahimi nejad
Iran, Islamic Republic of
بله حساب توئیتر ماله رییس جمهور نیست در واقع ماله کمیته ی جنگ روانیه ریاست جمهوری هست
امیر
روحانی جون هر چی باشی دوست داریم
امیر
قبولت داریم چون اول فکر میکنی بعد کار