دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱۳
۸

پروانه معصومی: حاضرم به غزه بروم

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 371370
پروانه معصومی با بیان اینکه پیروزی مسلمانان در غزه اتحاد مسلمانان جهان را می‌طلبد، گفت: دیدن صحنه‌های زخمی شدن و شهادت کودکان و زنان فلسطینی دل هر انسانی به درد می‌آید؛ آن قدر دردناک است که اگر بتوانم حاضرم به غزه بروم.
پروانه معصومی: حاضرم به غزه بروم
به گزارش جهان، پروانه معصومی در گفت‌وگو با فارس ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: با دیدن صحنه‌های زخمی و شهادت کودکان و زنان فلسطینی دل هر انسانی به درد می‌آید؛ آن قدر دردناک است که اگر هر کاری از دستم بر بیاید حاضرم انجام بدهم حتی اگر نیاز باشد و این توان را داشته باشم به کمک مردم فلسطین می‌روم.

وی ادامه داد: در حال حاضر آنهایی که می‌توانند کاری انجام دهند، چشم‌‌هایشان را بسته‌اند؛ سران کشورهای عربی باید علیه این جنایات رژیم صهیونیستی متحد شوند.

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مسلمانان و در واقع نسل‌کشی مسلمین نیز از اسرائیل حمایت می‌کنند. پیروزی مسلمانان در فلسطین و حتی در سوریه و عراق اتحاد مسلمانان را می‌طلبد؛ چرا که هدف صهیونیست و آمریکای جنایتکار اسلام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیکتا
United States
آفرین بر شما هنرمند متعهد و ارزشی!
فقط مزدوران اسرائیل "منفی" میدهند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
دقت کردین یه عده اصلا خودشون هم نمی دونن با خودشون چن چندن؟!
الان اونایی که به نظر بالا منفی دادن با چی مخالفن؟؟؟
ناصر
Netherlands
خدا خیرت بدهد ،شیر مادرت حلالت با د
حران
Iran, Islamic Republic of
درد و بلات بخوره تو سر اونایی که شعار نه غزه نه لبنان رو توی خیابون‌های تهران عربده کشیدن
خل
United States
راه باز است ...
سریعا بروید/..
پدرام
United States
معطل نکن
Iran, Islamic Republic of
شما هم میری می‌کشنت هیچ چیزی هم عوض نمیشه