سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۵

عارف: قبول دارم که نسل اول اصلاح‌طلبان بازنشسته شده اند

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 369591
رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: نسل اول اصلاح‌طلبی دیگر بازنشسته شده و بنده این موضوع را قبول دارم.
عارف: قبول دارم که نسل اول اصلاح‌طلبان بازنشسته شده اند
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد‌رضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در حاشیه مراسم ختم والده وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات آینده مجلس، گفت: همه جریانات سیاسی باید حضور پر رنگی در انتخابات داشته باشند.

وی در مورد لیست مشترک اعتدالیون و اصلاح‌طلبان ابراز امیدواری کرد که در انتخابات آینده این گروه‌ها یک لیست ارائه دهند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان درباره برنامه حزبش و روزنامه تشکل متبوعش، گفت: ما در حال بررسی هستیم.

عارف در مورد دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، تأکید کرد: این دیدار بسیار دیدار خوبی بود که باعث هماهنگی و همدلی بین دولت و سایر مسئولان می‌شود، از این رو امیدواریم که مسئولان این فرمایشات را نصب‌العین خود قرار دهند.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد بحث نو اصلاح‌طلبی که از سوی محمد‌رضا تاجیک فعال اصلاح‌طلب مطرح شده، گفت: این را از خود ایشان باید بپرسید اما به هر حال من اصلاح‌طلبی را اصلاح‌طلبی می‌دانم و نو اصلاح‌طلبی فعلا برایم مطرح نیست و باید ببینیم که تعریف خود ایشان از نو اصلاح‌طلبی چیست.

رئیس بنیاد امید ایرانیان درباره بازنشستگی نسل اول اصلاح‌طلبان نیز گفت: نسل اول اصلاح‌طلبی دیگر بازنشسته شده و بنده این موضوع را قبول دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جهان با این حرف دکتر عارف دیگه از بابت سید محمد خاتمی راحت شد
حاااااااامد
عارف دوستت دارم چون از جنس مردمی چون اصلاح طلبی
Iran, Islamic Republic of
نسل اول بازنشسته نشده اند بلکه تبدیل به فسیل شده و ناخودآکاه از دور تحولات و جریانهای سیاسی کنار افتاده اند و الا این قوم قومی نیستند که بازنشستگی بشناسند .
Iran, Islamic Republic of
بعید می دونم قبول داشته باشی
اگر قبول داشته باشی پس دیگه در مناسب سیاسی نباید حضور داشته باشی!
رسول كاظمي
همه اصلاح طلباني كه با قانون اساسي و بويژه اركان قانون اساسي و نظام جمهوري اسلامي مانند ولايت فقيه و شوراي نگهبان زاويه دارند وليكن با دشمنان همسو هستند بازنشسته و به عبارت بهتر مرده اند كه از بوي تعفن مردارشان نيروهاي حزب الله در عذاب هستند .