جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش معاون ارشاد به فعالیت یک انتشاراتی

يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 368900
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بیان موضع ارشاد در برابر فعالیت ناشر آثار مهاجرانی که روز گذشته خبر آغاز فعالیتش منتشر شده بود.
به گزارش جهان، سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس پیرامون آغاز مجدد فعالیت ناشر کتاب‌های عطاء‌الله مهاجرانی اظهار داشت: موضع وزارت ارشاد در این رابطه دیروز از سوی آقای شجاعی صائین مدیر اداره کتاب اعلام شد و همان است.

در این راستا روز گذشته علی شجاعی صائین مدیر اداره کتاب پیرامون فعالیت مجدد انتشارات «امید ایرانیان» ناشر آثار عطاءالله مهاجرانی به فارس گفته بود: سال ۱۳۸۶ آخرین مکاتبه این انتشارات با اداره کتاب بوده و پس از آن هیچ برگه‌ای به پرونده این ناشر افزوده نشده است.

شجاعی صائین با غیر مجاز خواندن فعالیت این ناشر بیان کرد: با توجه به اینکه از زمان آخرین مکاتبه تاکنون تغییر و یا برگه‌ درخواست فعالیت و یا تغییر در پرونده امید ایرانیان حاصل نشده از نظر ما فعالیت این ناشر غیر مجاز است.

بر اساس این گزارش، انتشارات امید ایرانیان ناشر آثار عطاءالله مهاجرانی که مدتی غیرفعال شده بود اعلام کرد دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

مجوز این انتشارات به نام «جمیله کدیور» است که بنا بر اعلام وی به زودی شروع به فعالیت مجدد خواهد کرد. وی در متنی چنین نوشته است: «انتشارات امید ایرانیان بعد از چند سال وقفه ناخواسته، بزودی فعالیت خود را به سبکی جدید و متفاوت از گذشته آغاز می کند. اخبار انتشارات را از همین جا و از سایت مکتوب دنبال کنید. پیشنهادی هم بود طرح کنید تا خدا چه خواهد.».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *