سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ارزش‌افزوده حمل‌ونقل جاده‌ای ۸درصد است

چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 368379
معاون سازمان راهداری کشور گفت: ارزش افزوده حمل و نقل جاده‎ها در کشور هشت درصد است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، غلامی در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل حمل و نقل و پایانه‎های استان که لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بالای ۹۰ درصد حمل و نقل کشور از جاده‎هاست که ارزش افزوده آن هشت درصد است.

وی اضافه کرد: هم اکنون در حوزه حمل و نقل کشور ۸۰۰ هزار راننده، ۱۰ هزار شرکت و ۵۰۰ هزار ناوگان سبک و سنگین حضور دارند که همه این صنعت توسط بخش خصوصی اداره می‎شود و دولت روی کار آنها نظارت دارد.

غلامی ادامه داد: برای بهره‎برداری حداکثری از این مجموعه عظیم نیاز است شاخص‎های اجتماعی آن را ترغیب کنیم. باید ماحصل تمام هزینه‎های در این زمینه رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد و بحث‎های مربوط به محیط زیست، سوخت و صرفه‎جویی در سوخت و زمان در آنها رعایت شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری کشور یادآور شد: لرستان در چند سال اخیر کاهش تلفات داشته که به خاطر تعامل و هماهنگی سایر دستگاه‎ها در رسیدن به این هدف بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ایمنی و سلامت جزء شاخص‎های سازمان حمل و نقل بوده و اساس تمام اقدامات ما افزایش سلامت و آرامش مسافران و رانندگان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *