جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 14 Jun 2024
 
۱
۱

هشدارهای رهبرانقلاب و پشت‌پرده وحدت‌شكنی مسلمانان +فیلم

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 368137
وحدت شیعه و سنی از جمله مواردی است که از ابتدای انقلاب همواره بر آن تاکید می شده است.
هشدارهای رهبرانقلاب و پشت‌پرده وحدت‌شكنی مسلمانان +فیلم
به گزارش جهان به نقل از رویش نیوز، وحدت شیعه و سنی و وحدت میان مسلمانان از جمله مواردی است که ازابتدای انقلاب توسط بنیانگذار کبیر انقلاب بر روی آن تاکید می شد و پس از امام نیز، رهبر انقلاب همیشه و در برهه ها و شرایط مختلف بر این امر تاکید داشته اند.

اکنون با گسترش گروه های تکفیری، و حمایت بی شائبه استکبار از آن ها، دلیل این همه اصرار و تاکید بیش از پیش روشن می شود. وحدت میان مسلمانان، یک دشمن دارد و آن هم استکبار و در راس ان نیز آمریکاست. حال برخي مواقع گروه هاي تكفيري سني وحدت شكني مي كنند و گاهي نيز برخي گروه هاي شيعي همت عجيب و مشكوكي براي بر هم زدن وحدت امت اسلامي دارند.

بارها از نقش دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه بین مسلمین و آتش افروزی بین شیعه و سنی شنیده‌ایم، البته دشمنان در این مسیر از دو گروه استفاده فراوان می‌برند، گروه اول مزدورانی هستند که با هدایت‌گری مستقیم دشمنان در حال ایجاد تفرقه بین مسلمین می‌باشند و گروه دوم متعصباني هستند که در پازل دشمن نقش خویش را ایفا کرده و آنها را در تحقق اهداف شومشان یاری می‌کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبر عزیزمان امام خامنه ای