جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱

پیشنهادی که کارگردان معروف رد کرد

دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 367856
حسن فتحی ضمن رد کردن پیشنهاد دبیری سی و سومین جشنواره تئاتر فجر گفت: بهتر است دبیر جشنواره فجر از میان افرادی انتخاب شود که سابقه مدیریت جشنواره‌های تئاتر را داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسن فتحی که این روزها به یکی از گزینه‌های احتمالی دبیری جشنواره تئاتر فجر تبدیل شده است طی گفتگویی اعلام کرد: به نظر من شخصی باید در سمت دبیری جشنواره تئاتر فجر قرار بگیرد که سابقه مدیریت در این حوزه را داشته باشد.

کارگردان سریال مدار صفر درجه ضمن تایید پیشنهاد دبیری جشنواره فجر از سوی مرکز هنرهای نمایشی به وی گفت: از طرف مرکز هنرهای نمایشی برای دبیری جشنواره فجر پیشنهادی مطرح شد و مذاکراتی هم صورت گرفت اما من خدمت مدیران هم عرض کردم در شرایطی که این اولین سال برگزاری جشنواره در دوره مدیریت جدید است و با توجه به اینکه آقای طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی در دوره قبل چند روز پیش از شروع جشنواره قبول مسئولیت کرده بودند، پس بهتر است دبیر جشنواره فجر از میان افرادی انتخاب شود که سابقه مدیریت جشنواره‌های تئاتر را داشته باشند.

فتحی افزود: من حتی تعدادی از مدیران با تجربه تئاتری از جمله آقای بهروز غریب‌پور و حسین پاکدل را جهت دبیری جشنواره پیشنهاد کردم و امیدوارم که این عزیزان با قبول این مسئولیت بتوانند شرایط جشنواره فجر را سر و سامان داده و شاهد برگزاری جشنواره با کیفیت بالا باشیم.

حسن فتحی در انتها ضمن تاکید مجدد بر رد پیشنهاد دبیری جشنواره تئاتر فجر گفت: از مدیریت مرکز هنرهای نمایشی برای این توجه سپاسگزارم و آماده ارائه هر گونه مشورتی برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تئاتر فجر هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *