دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

اختصاص بالگرد به ناوگان‌های امداد و نجات

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 367284
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت تامین اعتبار، ناوگان امداد هوایی استان ها با خریداری یک بالگرد برای هر کدام از آنها تجهیز می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از ارومیه، پیر حسین کولیوند در همایش طرح جهادی تربیت ۲۰ هزار امدادگر در ارومیه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ۱۵ اردیبهشت امسال فعالیت های جمعیت هلال احمر را مطلوب ارزیابی کردند و ما نیز موظفیم رهنمودهای ایشان را چراغ راه و منشور کارهایمان قرار دهیم.

وی گفت: خوشبختانه به سبب فعالیت خوب امدادگران، اعتماد مورد نیاز از سوی مردم به این قشر از جامعه جلب شده و ما موظفیم برای افزایش این اعتماد نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بایستی فرهنگ امداد و نجات در جامعه نهادینه شود در واقع به هر خانواده با نگاه یک امدادگر نگریسته شود تا جامعه جمعیت هلال احمر گسترش یابد.

توان علمی امدادگران هلال احمر افزایش می یابد

کولیوند افزود: جمعیت هلال احمر ایران همواره در حوادث رخ داده در دیگر کشورها پیش قدم بوده و خدمات مورد نیاز را ارائه کرده است.

وی به توان افزایی و علمی بودن امدادگران تاکید کرد و گفت: امدادگران باید با فراگیری مهارت های لازم در سه محور آمادگی، پیگیری و پاسخگویی به بهترین نحو عمل کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تلاش می شود تا موقعیت اجتماعی و معنوی امدادگران در جامعه تثبیت شود بدین منظور در کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صحبت هایی در مورد جانبازان و شهدای امدادگر انجام گرفته است.

تقویت ناوگان امداد هوایی با تامین اعتبارات مالی

کولیوند کاهش دوره خدمت سربازی امدادگران، شرایط سختی کار و توان افزایی را از دیگر موضوعات مهم و در دست بررسی خواند و گفت: تقویت ناوگان امداد هوایی نیز از موضوعات مهم است که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز تعدادی بالگرد برای هر استان یک مورد خریداری می شود.

وی بیان کرد: ساماندهی انبارهای امدادی در دستور کار است که در این باره نیز نیازمند مساعدت هستیم و در صدد تجهیز جمعیت هلال احمر به تکنولوژی نوین امدادی هستیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عملکرد امدادگران آذربایجان غربی را در سطح کشور مطلوب و موفق ارزیابی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *