دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

همان «محمدی» سپاهان هستم

دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 366769
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهم امسال بهترین بازی‌ها را برای نفت مسجد سلیمان انجام دهم و ثابت کنم همان رضا محمدی سپاهان هستم.
به گزارش جهان، رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس و انتقالش به نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: پس از پایان فصل چند پیشنهاد خوب داشتم که در نهایت نفت مسجد سلیمان را انتخاب کردم و با قراردادی یک‌ساله به این تیم رفتم. به امید خدا تا آخر هفته به تمرینات این تیم اضافه می‌شوم.

وی ادامه داد: احتیاج داشتم به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم به خاطر همین انتخاب نفت مسجد سلیمان اصلاً برای من ریسک نبود. مردم مسجد سلیمان فوتبال را با تمام وجود دوست دارند و قطعاً با حمایت آنها تیم نتیجه خواهد گرفت.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تکلیف طلبش از این تیم به کجا کشیده شده است، عنوان کرد: قرار شد در اسرع وقت طلب من را بدهند. البته باید بگویم که ۱۳۰ میلیون به پرسپولیس تخفیف دادم.

محمدی در خصوص اینکه آیا از کسی در پرسپولیس ناراحتی ندارد، خاطرنشان کرد: ناراحتم اما سعی می‌کنم ناراحتی‌ام را در دلم نگه دارم. می‌خواهم امسال بهترین بازی‌ها را برای نفت مسجد سلیمان انجام دهم و ثابت کنم همان رضا محمدی هستم که از سپاهان با سلام و صلوات به پرسپولیس آمدم اما برخوردهای خوبی ندیدم. هواداران بدانند پرسپولیس را با تمام وجود و با تمام سلول‌های بدنم دوست دارم و روزی دوباره به این تیم برمی‌گردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *