پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

غلامی: در لیست منصوریان هستم

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 366156
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان گفت: من در لیست منصوریان برای حضور در نفت تهران هستم.
به گزارش جهان؛ محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مذاکراتش با مسئولان باشگاه نفت تهران گفت: من با نفتی‌ها امروز جلسه داشتم و صحبت‌هایمان را انجام دادیم و فکر می‌کنم در همین هفته وضعیت من مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: البته من با تیم‌های نفت و ملوان صحبت کردم و نفتی‌ها به صورت جدی به دنبال من هستند و فکر می‌کنم تا چهارشنبه همین هفته همه چیز مشخص خواهد شد.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص اینکه آیا با منصوریان صحبت کرده یا نه، تصریح کرد: من هنوز موفق نشدم با منصوریان صحبت کنم اما با قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران به صورت تلفنی صحبت کردم و همه چیز تا چند روز آینده معلوم می‌شود.

غلامی در خصوص وضعیت نفت تهران هم گفت: این تیم امسال در آسیا حضور دارد و بازی‌های آسیایی بازی‌های مهمی هستند که برای من از اهمیت بالایی برخوردار است. من پیش از این با منصوریان در تیم ملی فوتبال همکاری کردم و حضورم در تیم ملی را مدیون وی هستم.

وی در پایان گفت: باید با منصوریان هم صحبت کنم هر چند که به من گفتند در لیست او قرار دارم. نفت تیم خوبی است و از ساختار مطلوبی هم برخوردار است و قطعا در لیگ برتر و آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *