جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۹

احزار هویت ۳ شهید گمنام دفاع مقدس از طریق آزمایش DNA

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 365839
هویت شهیدان «حمیدرضا مهرائی»، «مجیدرضا حکمت‌پور» و «آیت‌الله قره‌داغی» از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
احزار هویت ۳ شهید گمنام دفاع مقدس از طریق آزمایش DNA
به گزارش جهان به نقل از فارس، بنا بر اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، هویت شهیدان «حمیدرضا مهرائی»، «مجید رضا حکمت‌پور» و «آیت الله قره‌داغی» شناسایی شد.
 
شهید بزرگوار حمید مهرائی
 
شهید حمید مهرائی فرزند طاهر متولد سال 1343 و اعزامی از تهران  است؛ شهید مهرائی در منطقه عملیاتی شلمچه (نهرخین) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در سال 89 به عنوان شهید گمنام در شهرستان قرچک تشییع و به خاک سپرده شد.
 
شهید بزرگوار مجید رضا حکمت
 
شهید مجید رضا حکمت فرزند رجبعلی متولد سال 1348 و اعزامی از سبزوار است؛ وی در تاریخ 9 اسفند ماه سال 62 در منطقه عملیاتی مجنون به مقام رفیع شهادت نائل آمد؛ این شهید بزرگوار در سال 85 به عنوان شهید گمنام در بیرجند شهر آریان تشییع و تدفین شده بود.
 
شهید بزرگوار آیت الله قره‌داغی
 
شهید آیت‌الله قره داغی فرزند احمد متولد سال1345 و اعزامی از تهران است؛ این شهید در تاریخ 24 بهمن ماه سال1365 در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید. شهید قره‌داغی در سال 89 به عنوان شهید گمنام در پادگان آموزشی نیروی دریایی ارتش در استان گیلان به تشییع و تدفین شده بود.
 
لازم به ذکر است هویت پیکر شهید «اصغر سمیعی» که در سال 89 به عنوان شهید گمنام در شهرستان تایباد از توابع استان خراسان رضوی به خاک سپرده شده بود، پس از 27 سال شناسایی شد که خبر آن قبلا اعلام شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *