پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۷
توضیح روانچی درمورد خسارت انگلیس؛

برای بازگشایی سفارت‌ انگلیس برنامه‌ای نداریم

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 365801
معاون اروپا و آمريکاي وزير امور خارجه گفت: فعلا بحث پرداخت خسارت مطرح نيست و در موقع خود اگر لازم باشد، صحبت مي کنيم.
برای بازگشایی سفارت‌ انگلیس برنامه‌ای نداریم
به گزارش جهان به نقل از موج، مجيد تخت‌روانچی، معاون اروپا و آمريکای وزير امور خارجه، با بيان اينکه فعلا ارتقاء روابط تهران و لندن در سطح سفير مطرح نيست، گفت: اينکه چه زمانی تصميم بگيريم کاردار غيرمقيم به مقيم و بعد سفير تغيير کند به تصميم طرفين بستگی دارد.

وي يادآور شد: دولت انگليس برای بازگشايي به زمان بيش‌تر نياز داشت و بايد مقدماتي را آماده می‌کردند؛ البته چند ماهی است که سفارت انگليس از اين حالت که سوئد حافظ منافع آن باشد، خارج شده است.

تخت روانچی در پاسخ به اين سؤال که گفته شده است سفارت انگليس بازگشايی می‌شود، اما؛ خدمات کنسولی ارائه نخواهد داد؟ گفت: انتظار است سفارت بعد از اين که بازگشايی می‌شود شروع به کار کند.
معاون وزير خارجه در پاسخ به سؤالی درباره موضوع پرداخت خسارت به انگليس نيز اظهار داشت: فعلا اين بحث مطرح نيست و در موقع خود اگر لازم باشد، صحبت می‌کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خداروشکر که برنامه ای ندارید
Netherlands
...اما آنها برنامه دارند
United States
انگلیسیها ام الفساد هستند. چرا اینها را دوباره راه می دهید؟
مرگ بر انگلیس خبیث
همین دیشب برنامه هارااعلام کردند!ترسیدندچشم بخوریم،پشت پرده کارکردند!اما شترسواری اصلا دولادولا نمیشود!درهیچ کجای دنیا نمیشود!
Iran, Islamic Republic of
عددي !!!!
اشکان
واقعا اسف بار،پراید توی کشورهای همسایه به مبلغ نهایت هفت میلیون فروخته میشه اونوقت ما که خودمون تولید کننده این ماشین از رد خارج هستیم باید اینقدر هزینه کنیم یعنی واقعا ارزش مردم ما از مردم کشورهای همسایه پایین تره بیچاره مردم همیشه در صحنه ایران