دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

«چوب لای چرخ دولت گذاشتن را حرام می‌دانم»

پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب: 364632
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: چوب لای چرخ دولت گذاشتن را حرام شرعی می‌دانم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدنبی حبیبی امشب در نشست با دبیران حزب مؤتلفه شهرستان‌های استان ایلام اظهار داشت: همه باید کمک کنیم تا دولت موفق عمل کند. البته ممکن است برخی از دولتمردان ما را تنها برای پشتیبانی از دولت بخواهند.

وی با بیان اینکه بنای حزب مؤتلفه پشتیبانی از دولت است، ادامه داد: اما بنای ما بر این نیست که هرکاری که دولت انجام می‌دهد را ۱۰۰ درصد تائید کنیم. ما در زمان آقای احمدی‌نژاد هم اعلام کردیم که نه پشتیبان بی‌چون و چرا و نه معترض بی‌چون و چرای دولت هستیم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: ما نسبت به دولت این بنا را داریم که از آن پشتیبانی کنیم چراکه حکم رئیس جمهور دولت اسلامی با امضای مبارک مقام معظم رهبری تنفیذ شده است. حبیبی تصریح کرد: با وجود پشتیبانی از دولت حق اعتراض و انتقاد را از خودمان سلب نمی‌کنیم و این نوع پشتیبانی را پشتیبانی اصولی می‌دانیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: بنابراین همه باید کمک کنند تا دولت موفق عمل کند و هرکس بخواهد دولت را تحقیر و تضعیف و تخریب کند ما وظیفه داریم نگذاریم این عمل روی دهد. وی با بیان اینکه شکست دولت جمهوری اسلامی یعنی شکست همه ما، ادامه داد: دولت در انتصابات بد عمل می‌کند ما تذکر خودمان را می‌دهیم و بر تذکراتمان هم اصرار می‌ورزیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *