يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

سیل دربرزیل،بازی‌ها برقرار است!

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 364505
سیل هزاران نفر را در جنوب برزیل بی خانمان و آواره کرد. دهها هزار نفر از مردم مناطق سیل زده مجبور به ترک خانه هایشان شدند.
به گزارش جهان، واحدمرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی خبر داد، در حالی برزیل برای شروع بازی های «جام جهانی فوتبال دو هزار و چهارده »تا دو روز دیگر آماده می شود که سیل بخش هایی از جنوب این کشور را فراگرفته است. این سیل به حدی شدید است که دهها هزار نفر از مردم مناطق سیل زده مجبور شده اند خانه هایشان را ترک کنند. تاکنون دست کم نه نفر براثر سیل برزیل، جانشان را از دست داده اند. به گفته مقامات برزیلی، بیش از یکصد شهر در برزیل زیر سیل رفته است. سیلاب به حدی است که برخی از خطوط ارتباطی اصلی این کشور را قطع کرده است. سیل بر شهرهایی که محل برگزاری مسابقات جام جهانی است تاثیری نگذاشته است.

دامنه سیل در برزیل به کشورهای آرژانتین و پاراگوئه نیز کشیده شده است. سیل در بخشهای سیل زده این دو کشور همسایه برزیل به حدی است که حدود یکصد هزار نفر در این دو کشور آمریکای لاتین نیز مجبور شده اند خانه هایشان را ترک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *