جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

محاصره منزل رئیس مجلس شیعیان بحرین

چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 361340
نیروهای امنیتی تا بن دندان مسلح وابسته به وزارت کشور بحرین منزل مسکونی رئیس مجلس اسلامی علمائی این کشور را به محاصره خود درآوردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نیروهای امنیتی تا بن دندان مسلح وابسته به وزارت کشور بحرین منزل مسکونی رئیس مجلس اسلامی علمائی این کشور را به محاصره خود درآوردند.

به گزارش مرآه البحرین، نیروهای امنیتی وابسته به وزارت کشور بحرین منزل مسکونی سید مجید مشعل رئیس مجلس اسلامی علمائی این کشور را به محاصره خود درآوردند.

جمعیت الوفاق در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی تا بن دندان مسلح رژیم آل‌خلیفه با خودروهای زرهی و افراد نقابدار منزل سید مجید مشعل رئیس مجلس اسلامی علمائی را به محاصره خود درآورده و از او خواسته‌اند تا به ساختمان تحقیقات جنایی برود.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی شیخ محمد المنسی یکی دیگر از رهبران مجلس اسلامی علمائی را جهت بازجویی به مرکز پلیس فراخوانده‌اند.

این در حالی است که رژیم بحرین عضویت نمایندگی "اسامه مهنا" در مجلس این کشور را به دلیل اعتراض به وضعیت زندانیان سیاسی در زندان مرکزی "جو " به تعلیق در آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *