دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۴
۷

ماندگاری: دومین اخراجی سمت خدا هستم

دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 359937
عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان این‌که بنده آخوندی هستم که با صدا و سیما ارتباط دارم اگر بیرونم نکنند، چون اگر کسی حرفی بزند احتمالا او را بیرون می‌کنند، گفت: تهیه کننده سمت خدا را از کار اخراج کردند و نفر دوم بنده هستم.
به گزارش جهان به نقل از رسا،‌ حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا یک‌شنبه شب در یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی،‌ با اشاره به آیات قرآن شهدا را زنده خواند و گفت: شهدا زنده بوده و گره‌ها و مسیر را برای ما باز ‌می‌کنند.

وی بیان کرد: کسانی که می‌گفتند مگر دانشگاه‌ها قبرستان است که شهیدان گمنام در آن دفن می‌شوند اگر به این آیات قرآن درباره شهدا توجه می‌کردند هیچ‌گاه چنین سخنی را نمی‌گفتند.

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا تأکید کرد:‌ شهدا دو دسته هستند گروهی که با شهادت رفتند و گروهی دیگر با فرهنگ شهادت زندگی می‌کنند و منتظر شهادت هستند.

حجت‌الاسلام ماندگاری یکی از ویژگی‌های دشمنان را القای شعار ما نمی‌توانیم دانست و اظهار کرد: دشمنان دائم در حال تحقیر ما هستند و به ما می‌گویند که شما با وجود تحریم‌ها نمی‌توانید کاری را از پیش ببرید.

وی در ادامه با بیان این‌که بنده آخوندی هستم که با صدا و سیما ارتباط دارم اگر بیرونم نکنند، چون اگر کسی حرفی بزند احتمالا او را بیرون می‌کنند، گفت: تهیه کننده سمت خدا را از اخراج کردند و نفر دوم بنده هستم.

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: هزینه‌ای که طلبه‌های مدرسه علمیه حقانی برای یادواره شهدای خود خرج کردند یک صدم هزینه دکورها و فضا سازی در صدا و سیما نیست.

حجت‌الاسلام ماندگاری بیان کرد: یکی از اقدامات دشمن این است که بگوید فلان کار هزینه بر است و شما نمی‌توانید اما بچه‌های ما می‌گویند ما می‌توانیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه مبنی بر این‌که دشمن می‌خواهد القای نا توانی کند و برخی از مسؤولان نیز نمی‌خواهند بفهمند که ما می‌توانیم،‌ ابراز کرد:‌ تعظیم بیگانه و تحقیر خودی شگرد دشمن است.

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با تأکید بر این‌که برخی از مسؤولان عنوان می‌کنند که ما از تهدید دشمن می‌ترسیم، تصریح کرد: یکی از توصیه‌های شهدا این است که از تهدیدهای دشمن نترسید.

حجت‌الاسلام ماندگاری ادامه داد: اگر می‌خواهیم آنچه خدا به شهیدان داده به ما نیز بدهد نباید از تهدید دشمن و سختی راه ترسید.

وی با تأکید بر این‌که دشمن امروز می‌خواهد همه چیز را در منظر جوانان ما سخت جلوه دهد، گفت: در زمان جنگ سختی‌ها بیشتر بود اما شهدا و رزمندگان ما با توکل به خدا بر تمام مشکلات غلبه کردند.

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با انتقاد از کسانی که از کمبود امکانات سخن می‌گویند، اظهار کرد:‌ هیچ گاه به اندازه زمان جنگ از کمبود امکانات رنج نبرده‌ایم؛ خداوند در قرآن می‌فرماید: اگر انگیزه‌های خود را الهی و برای رضای خدا عمل کنید خداوند امکانات را از زمین و آسمان برای شما می‌فرستد.

حجت‌الاسلام ماندگاری یکی دیگر از اقدامات دشمن برای انحراف جوانان را تزیین دنیا ذکر کرد و گفت: از تزیین دشمن نباید ترسید چون این عمل دشمن همچون حباب روی آب و موقتی است.

وی یکی از بشارت‌های شهدا را تو خالی بودن تهدید‌های دشمن دانست و ابراز کرد:‌ حزب‌الله لبنان به خوبی این مسأله را نشان داد و در ۳۳ روز توخالی بودن رژیم غاصب اسرائی را به جهانیان فهماند.

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: دشمن هر گزینه‌ای می‌خواهد روی میز بگذارد چون گزینه‌های روی میز ما طلبه‌ها و شهدا هستند.

حجت‌الاسلام ماندگاری با بیان این‌که در سال ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی همچون خورشید بر خاور میانه خواهد تابید،‌ تأکید کرد: نباید از تهدید دشمن و کمی امکانات نالید بلکه باید محکم و ثابت قدم در برابر دشمن ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بیچاره مردم بدبخت که هزینه بلندپروازیهای این تازه بدوران رسیده ها را باید بپردازن. شاید هم حقشونه.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
متاسفیم برای کسانی که خون شهدا را زیر پا می گذارند تا اسراف را درجامعه رواج دهند مطمنا این افراد کمترین انتقاد را بر نمی تابند.
صابر
اولینش حاج آقا نقویان بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!درود به شرفش.
بنده خدا
اسلام دین بلند پروازی واوج گیری به سمت ملکوت است . همین آرمان ها بود که در صدر اسلام بدر وخیبر را بوجود آورد . و امرور جمهوری اسلامی ایران خورشید ی برتارک دنیا ، و با وجود همه کاستی ها وهمه انتقادها ی که هست، سرافرازترین کشور دنیا ایران است . مقتدر وکوبنده با جوانان مومن وانقلابی هر چند که دنیای مستکبران نخواهد.
هموطن
درود بر عوامل سمت خدا
Iran, Islamic Republic of
انشاءا... آدم اخراجی درگاه خدا نباشد.ماندگاری جان ،همیشه در قلب ما ماندگار هستی.