جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱۴
۸

مریلا زارعی: به من گفتند در "چ" بازی نکن!

پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 358003
بازیگر فیلم "چ" در گفتگو با روزنامه شرق ضمن ابراز علاقه از کار کردن با ابراهیم حاتمی کیا گفت: جالب است بدانید وقتی خبر حضور من در این فیلم منتشر شد، تماس‌هایی داشتم مبنی بر اینکه لطفا در این فیلم بازی نکنید!
مریلا زارعی: به من گفتند در "چ" بازی نکن!
به گزارش جهان، مریلا زارعی در بخشی از این مصاحبه گفته است:

جالب است بدانید وقتی خبر حضور من در این فیلم منتشر شد، تماس‌هایی داشتم مبنی بر اینکه لطفا در این فیلم بازی نکنید. چون مخالف این قصه و شخصیت بودند. از طرفی من خودم نسبت به قهرمان سرزمینم تعصب داشتم. ضمن اینکه فارغ از فیلم و قصه و نقش به‌عنوان بازیگر، قرارگرفتن در میان خیل عظیمی از بازیگران در آن شرایط استثنایی تحت کارگردانی آقای حاتمی‌کیا برایم تجربه ارزنده‌ای بود که نمی‌توانستم بی‌اهمیت از این موقعیت چشم‌پوشی کنم. برای همین با چندنفر از مخالفان قرار ملاقات گذاشتم. در جلسه معمولا شنونده بودم. سعی کردم فقط میزان تنفر و انزجاری را که آنها در ذهن داشتند در مغزم نگه دارم. بسیار تمایل داشتم که اگر امکانش وجود داشت به این تلقی‌ها بیشتر نزدیک می‌شدیم. اما سعی کردم از موقعیتی که خود نقش داشت، دست‌کم برای نمایندگی گروه مخالف این شخصیت هم لحظاتی را با همه وجود بازی کنم.

طعنه سنگین مریلا زارعی به رسانه‌های مدعی اصلاحات

این اولین واکنش مریلا زارعی نسبت به منتقدان نیست . وی پیش از این نیز به حملات رسانه‌های مدعی اصلاحات و برخی از مدیران دولتی به ابراهیم حاتمی کیا واکنش نشان داده بود.

به گزارش جهان، مریلا زارعی، بازیگر فیلم‌های «چ» و «شیار ۱۴۳» در بخشی از یادداشت خود که در ماهنامه صنعت سینما منتشر شده بود، خطاب به حاتمی کیا نوشت: «آقای کارگردان ،حالا چه وقت باریدن بود؟ نمی‌دانید که باعث زحمت کرم‌های خاکی شده‌اید؟ بیچاره‌ها داشتند از اندک هوای انباشته در میان منافذ خاک باغچه تنفس می‌کردند. نگفتید این بارش نابهنگام، منافذ را پر از آب می‌کند و کرم‌ها از بیم جان از خاک بیرون می‌زنند؟ با این همه اوصاف، توقع تایید دارید؟»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا لعنت کنه اصلاح طلبان سکولار و ضد انقلاب رو
زهراا
United States
بشمار...
در آرزوی دیدن وطن
United States
ضد انقلابهای عقده ای عصبانی بشید و از این عصبانیت بمیرید
بابا اين هم فكر كرده ديگه تو چه فيلمي بازي كرده ، كلا اين سايت شما هم خوب ياد مي ده كه همه از آب كره بگيرند
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این هنرمند واقعی مخصوصا با این قطعه کوتاه طعنه اش کل وصعیت فرهنگی ایران را تشریح کرده است ذست مریزاد لذت بردم
امیدوارم به حق حرمت موی سفید مادر شهیدی که ایشون نقششو تو شیار 143 بازی کرد خدا بازیگرا رو به سمت و سوی دین و حجب و حیا هدایت کنه همه شونو
این چه سینمایی است اونم تو جمهوری اسلامی ایران که برای ساختن فیلم قهرماناشون این هما سنگ اندلری می کنن واقعا جای تاسف داره
طلوع
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم خانم مريلا زارعي