کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش دفتر هاشمی به خبر جهان نیوز

دفتر هاشمی: هاشمی از دولت گلایه‌ای ندارد!

10 ارديبهشت 1393 ساعت 20:45

دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتشار اطلاعیه‌ای، خبر سایت جهان نیوز را تکذیب کرد!


به گزارش جهان، دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیانیه ای، ضمن جعلی خواندن خبر گله هاشمی از دولت یازدهم، سایت جهان نیوز را متهم به خبرسازی کرده است.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه پر از توهین که به امضای محمد هاشمی نیز رسیده، سایت جهان نیوز تهدید به شکایت  شده است.

تحریریه سایت جهان نیوز، ضمن پافشاری بر صحت خبر قبلی خود، به زودی با بررسی مجدد جزئیات بیشتری از این دیدار را منتشر خواهد کرد.

گفتنی است، در متن خبر جهان نیوز آمده بود: آقای هاشمي رفسنجانی در جمعي اظهاراتي داشته ‌است که اصلاح‌طلبان دارند از دولت سرخورده مي‌شوند. دولتي‌ها فکر مي‌کنند که وضع به همين منوال باقي خواهد ماند و فضاي مثبت نسبت به دولت ادامه خواهد يافت. درحالي که بايد خطر بازگشت احمدي‌نژاد را جدي بگيريم.

وي افزوده ‌است: من هشدار مي‌دهم و بايد اين‌ها را رصد کنيم و نگذاريم که فرصت بلند شدن از زمين پيدا کنند. در جاهايي براي اين‌ها زمينه بازگشت وجود دارد و ممکن است سوار موج شوند و بازگردند.

هاشمي در اين جمع با انتقاد از کم‌تحرکي دولت، گفت: در حالي‌که بايد هر روز شاهد حرکت جديدي از طرف دولت باشيم، اين‌ها بيشتر خواب و تنبل هستند. احمدي‌نژاد هر روز يک کار جديد داشت ولو کاري هم نبود و لمپن بازي بود، اما تحرک دولت در افکار عمومي تأثيرگذار است.

گفتنی است فضای دو قطبی سازی هاشمی ـ احمدی نژاد از سال ۸۴ تا کنون تبدیل به استراتژی تبلیغی آقایان هاشمی و احمدی نژاد شده است و هر کدام سعی دارند برای حفظ یا رسیدن به قدرت، طرف مقابل را به عنوان خطر جدی معرفی نمایند تا از این طریق سبد رای خود را افزایش دهند. سیاستی که متاسفانه به دلیل تنش آفرینی طرفین، کشور را با خسارت های زیادی همراه کرده است.


کد مطلب: 358002

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/358002/واکنش-دفتر-هاشمی-خبر-جهان-نیوز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com