پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۵

توصیه‌هاشمی به ظریف و کنایه به دولت‌سابق

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 354608
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار ظریف ضمن تشکر از تلاشها و برنامه مربوط به سیاست خارجی، گفت: روند خوبی آغاز شده‌است که امیدواریم در مسیر آن به عزت و سربلندی مردم ایران برسیم.
توصیه‌هاشمی به ظریف و کنایه به دولت‌سابق
به گزارش جهان به نقل از فارس، هاشمی رفسنجانی عصر امروز در دیدار ظریف، معاونین و مسؤولین وزارت امور خارجه، با تقدیر و تشکر از فعالیتها، تلاشها و برنامه های مربوط به سیاست خارجی، به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: روند خوبی آغاز شده‌است که امیدواریم در مسیر آن به عزت و سربلندی مردم ایران برسیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمایت رهبر معظم انقلاب، مسئولین نظام و مردم از اقدامات تیم مذاکره کننده را بسیار ارزنده و در تاریخ ماندگار خواند و گفت: با اقتدار برای احقاق حقوق تاریخی مردم ایران در استفاده از مواهب غیرنظامی دانش هسته ای بکوشید که ملت ایران پشتیبان شماست.

وی با ارائه تحلیلی از اوضاع کشور و نگاه جهانیان به انقلاب اسلامی در سالهای گذشته، گفت: اصلاح آن نگاه، دستاورد بزرگی بود که نتیجه آن جلوگیری از گسترش دامنه تحریم ها و امیدواری مردم به رونق اقتصادی است.

در آغاز این دیدار، محمد جواد ظریف با تبریک سال نو، گزارش کوتاهی از مذاکرات اخیر، روند برنامه ها و فعالیت های سیاست خارجی در سال ۱۳۹۳ ارائه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریم
Iran, Islamic Republic of
...امیدواری مردم به رونق اقتصادی!!!!! اون هم توسط شما؟! خدا رحمت کنه پدرم رو سال 82 به رحمت خدارفت و این امید رو با خودش برد!!!!!!!
خدايش اين مطلب شما كه از طرف آقاي هاشمي آورده شده حرف ناحساب و كنايه دار توش نيست
رضا
امیدواری مردم به رونق اقتصادی با سقوط روزانه 1000 واحدی شاخص بورس....
Iran, Islamic Republic of
کدام امید ان امیدی که در زمان دولت کار گزاریت 49در صد تورم تولید کردی
احمد
United States
اگر عقب نشینی پیشرفت و سرازیری سربالائی و زیر بار زور رفتن را عزت تعریف کنیم نتیجه همون است که این آقای خوش خیال می فرمایند !!