پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۶۹

لاریجانی:‌ دلیلی ندارد که از حصر ناراحت نباشیم/ اهمیت رویکرد دولت قبل

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 348483
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دلیلی ندارد که از حصر ناراحت نباشیم. مگر ما دنبال این هستیم که مردم را ناراحت کنیم. هر کسی زندان برود ناراحت می‌شویم، چه دلیلی دارد که جمهوری اسلامی افراد را زندانی کند؟ ولی این افراد مشکلاتی دارند که باید از روش خاص خودش حل شود و راه‌حلش هیاهوی رسانه‌یی نیست.
لاریجانی:‌ دلیلی ندارد که از حصر ناراحت نباشیم/ اهمیت رویکرد دولت قبل
به گزارش جهان، علی لاریجانی در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب اعتماد با اشاره تلویحی به پیشرفت برنامه هسته ای در دولت قبل گفت: اگر ایران پیشرفت‌هسته ای نکرده بود محال بود پشت میز مذاکرات هسته‌یی به شما تکنولوژی هسته‌یی بدهند. اگر امروز شما در خاورمیانه نقش‌آفرین هستید می‌گویند که با شما مشورت کنیم و اگر نقش‌آفرین نباشید اصلا محل‌تان نمی‌گذارند. پس صاحب این تکنولوژی شدن قدری زحمت داشته است و باید این زحمت را می‌کشیدیم. حالا این زحمت از طریق مذاکره به بار نشسته است.

وی درباره تفاوتهای دولت فعلی و قبلی هم عنوان کرد: نخستین تفاوت این است که دولت فعلی بنا را بر ایجاد «آرامش» در کشور دارد و این نکته مثبتی است.نکته دیگری که در کار می‌بینم این است که تحلیل ما در مجلس از مشکلات اقتصادی با دولت مشابه است. در گذشته این‌گونه نبود و چنین تفاهمی نمی‌دیدیم.

به گقته لاریجانی "در کشورمان به خاطر شرایط تاریخی نسبت به حزب مقداری بدبینی وجود دارد، مقداری هم ما به آن اضافه می‌کنیم. یعنی افرادی که صاحب تریبون هستند، طوری صحبت می‌کنند که حزب بد است لذا این سوار بر آن حافظه تاریخی می‌شود و کار را مشکل‌تر می‌کند. در حالی که از لوازم دموکراسی تشکیل احزاب است که این تشکیل به معنای قطع ارتباط با مردم نیست. چون خود آن تشکیلات باید با مردم در ارتباط باشد لذا این ضعف را باید جبران کرد. تا وقتی که یک همفکری بین رجال سیاسی ما به‌وجود نیاید این رخ نخواهد داد."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آیا واقعا دولت فعلی بنای آرامش دارد؟!!!!!!!!!!!!
اینهمه جابجایی‌های معنا دار.... مفاهیم روشنی دارد.. که قهرا با بنای آرامش متفاوت است
Iran, Islamic Republic of
ازنظر کسی که فکر می کند از دست آقای احمدی نژاد خلاص شده بعله
لاریجانی خردمند و کلان نگر است.
United States
پس روحانی چیه؟
مسعود
... تک تک اعمالش بامعناست حتی تعیین نوع درخت برای کاشتن استفاده از درخت زیتون که نماد صلح و دوستیست...
بله نباید هم برای شما دلیلی داشته باشد
United States
با سلام .
به نظرم دکتر احمدی نژاد با وجود همه ی اشتباهاتش باز منحصر به فرد بود و فکر میکنم دیگر کسی مثل او در ایران تکرار نخواهد شد. مگر اینکه خدا بخواهد .آقای روحانی حتی قابل قیاس با دکتر احمدی نژاد نیست .کسی که عملکردش در شش ماه اول کار از جمله اقتصاد و سبد کالا و رویکردهای فرهنگی و انتقاد پذیری و ... اش مورد نقدهای جدی و اشکالات اساسی باشد قطعا مهره ی قوی ای نیست .
صادق
Iran, Islamic Republic of
هیاهویی که در دوره دولت قبل راه انداختند همه به این خاطر بود که دولت در مقابل سهم خواهی و زیاده خواهی آقایان ایستاده بود و آنها با توسل به هر ابزاری دولت را به چالش می کشیدند تا مقاومت دولت را بشکنند!!! اما دولت در مقابل آنها ایستاد و مقاومت کرد و هزینه این مقاومت و سرسختی را دولت قبل و مردم پرداخت کردند!!! سوال این است که تا کی باید به این انحصار طلبان باج داد تا مملکت روی آرامش به خود ببیند!!!
سيد احسان
...منحصر به فرد بود
...
سيد احسان
از هاله نور احمدى نژاد چه خبر؟
....
محسن
Iran, Islamic Republic of
منظور از آرامش، ایجاد آرامش برای مردم است. پر واضح است که این دولت آرامش کاسبان تحریم را بد جوری آشفته کرده است.
اشتباه مثبت دادم
سيد احسان
در انتصابات در استان فارس كه كاملا بنا بر آرامش بوده
وزارت كشور و استاندارى ها و فرمانداريها دست راستى هاى قدرت دوست است كه ول كن معامله هم نيستند،در دانشگاه علوم پزشكى هم دكتر ايمانيه ماند
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی تحلیل شما در خصوص تورم و مشکلات اقتصادی با دولت قبلی متفاوت بود زیرا شما دایما توپ را در زمین دولت می انداختید و اصلا تحریم را موثر نمی دانستید و از سناریوی بنزین دو هزار تومانی سخن می گفتید اما در این دولت شما همداستان با دولت تحریم را موثر در تورمها می دانید دیگر نگران بنزین سه هزار تومانی نیستید ....
Netherlands
همدست =....
از داداش فاضل چه خبر
از مرتضوی چه خبر؟
سراغ مرتضوی را از داداشش بگیر ...و سراغ مهدی را از باباش!
کریم
Iran, Islamic Republic of
اگر شما و دوستانتان به خاطر حب و بقض و تسویه حساب های شخصی با دولت قبل هم همراهی می کردید امروز شاهد این مشکلات در مملکت نبودیم!! احمدی نژاد جلوی زیاده خواهی و سهم خواهی بعضی از آقایان ایستاد و آن ها هم در همکاری با دولت کار شکنی کردند و ثمره این کارشکنی فشاری است که امروز به مردم می آید!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اما امروز شاهدیم که از رئیس دفتر رئیس جمهور که سهم موتلفه ای هاست تا رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که سهم اصلاح طلباست در دولت وجود دارند و همه آرامند و با دولت همراه و همدل!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
طرفدار لاریجانی و این دولت نیستم ولی آقای احمدی نژاد هم کم اذیت نکرد. ...
خاتمی
Iran, Islamic Republic of
اگر به قول شما اذیتی هم از طرف احمدی نژاد بوده در آن وانفسا که از غرب و داخل کشور به دولت و ملت می تاختند ایشان بدنبال احقاق حقوق ملت بودند و محکم برای این موضوع می ایستاند اما آنها با کمک رسانه های داخلی و خارجی این ایستادگی را وارونه جلوه می دادند تا ایشان را فردی قانون گریز معرفی کنند!! کدام حرکت ایشان بر خلاف مصلحت مردم بوده؟!!
Netherlands
...سهم خواهی بعضی از آقایان ایستاد و ...

بعضی از آقایان = دوستان و فامیل شما

یا حق
محسن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد جلوی زیاده خواهی و سهم خواهی بعضی از آقایان ایستاد و تمام سهم آنها را در اختیار زنجانی و مشایی و سایر دوستان قرار داد
احسنت
محمد
Iran, Islamic Republic of
کدام زیاده خواهی مشایی؟؟!! بابک زنجانی هم که سرش تو آخور کارگزارانی ها بود!!!!!!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
دنبال حقیقت باش برادر من حتی اگر تلخ باشد!! ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تو اصلاً می دونی سهم خواهی چیه؟!!! اصلاً می دونی تمامیت خواهی یعنی چه؟!!! ....
Iran, Islamic Republic of
آقا فاضل کجاست !!!!!!!
United States
سر کارشونه مثل همه مردم این سوال داره؟
پس چطور... مثل همه مردم سر کارش نیست؟ رانت با رانت فرق داره؟
Iran, Islamic Republic of
نکنه باهم به شغل شریف... مشغولید که از سئوال ما ناراحت شدید قربان!!!
Iran, Islamic Republic of
تفاوت سوم اختلاف نظر باامثال شما ها بودکه از زمین تا آسمان فاصله داشت
مردی برای تمام فصول!
دو پهلو!
پرسه در مه!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب لاریجانی نظرات کاملا شخصی... است.
پس چرا از زندان رفتن بچه حزب اللهی هایی که به شما نقد داشتند ....
احمد علی جهانبین
با سلام خدمت آقای لاریجانی ،سران فتنه جرم سنگینی دارند و همه مردم ایران می دانند و باید محاکمه شوند شما ، رئیس جمهور دولت نهم دهم را برای اشتباه کوچک اقتصادی به دادگاه احضار کردید چطور سران فتنه را که خسارات زیادی به مملکت زدند و نظام را با کمک آمریکا و اسرائیل نشانه رفته بودند هنوز محاکمه نکرده اید اینست عدالت ؟
آرامش فعلی کلاس بابت این است که بچه های شر و شلوغ کلاس را که خود مسبب بسیاری از ناآرامی بودن را مبسر کردن و کلاس آروم شد...
منصور
Iran, Islamic Republic of
ناراحتی شما از برکناری از دبیر شورای امنیت ملی توسط احمدی نژاد به انداز ه ناراحتی هاشمی از رای نیاوردن سال 84 بوده لذا شما ودوستانتان به اندازه اشتراکات فعلی تان با دولت یازدهم با دولت قبل اختلاف (دلخوری)داشتید ودارید وگرنه اگر به بررسی لوایح بودجه دولتها در گذشته وحال نگاه کنیم متوجه این دلخوریا شده ایم
با سلام
از لوازم دمکراسی اسلامی ایجاد حزب نیست "ان حزب الله هم الغالبون" . از لوازم دمکراسی اسلامی رعایت عدالت و مواظبت مسئولین از خود و نظارت بر جامعه است.مراجعه به آراء عمومی بهترین دمکراسی است،وحزب نمی تواند آراء عمومی را همراه داشته باشد،می دانید که در احزاب نظر عده معدودی حاکم است،بنا بر این شامل آراء عموم اهل نظر هم نمی شود.l
امير
Iran, Islamic Republic of
دليلى هم نميتواند نداشته بودن را نميتوان نشد شايد نتوانست نبودن را ياراى نيستى نشد اصولا اگر نميتوان شايد نشود كه نگشت
محمد مهدی
همه چی آرومه .من چقدر خوشبختم.
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوپهلو بودن خیلی بد است
Canada
آن مرد، که وکیل مدافع مردم بود رفت!
لاریجانی مچکریم!
محمد
آقاي لاريجاني! يك سؤال داشتم از شما جسارتاً!!!
آقاي احمدي نژاد گفت اگر قرار باشد طرح هدفمندي يارانه‌ها درست اجرا شود، بايد يكساله اجرا شود تا با توجه به شرايط كشور ما و تورم‌هاي رواني دائمي كه در اقتصاد داريم، هر چه بار دارد در همان سال اول باشد و پس از يكسال، هزينه‌ها كاملاً واقعي شود. طبعاً به مرور درآمدها هم واقعي مي‌شد، يعني الان احتمالاً هم هزينه‌ها به نرخ دنيا بود، هم درآمدها.
آن موقع دوست عزيز شما آقاي توكلي گفت نه! الا و بلا 5 ساله باشد، هر چي احمدي نژاد گفت اين 5 ساله به معناي 5 سال فشار بر مردم است، به خرجتان نرفت.
/...
Iran, Islamic Republic of
جناب لاریجانی عزیز رجل سیاسی بودن می تواند با رجل انقلابی بودن جمع گردد ولازم نیست همیشه محافظه کار بود. ضمنا بسیاری از مشکلات دولت قبل به خاطر سیاهنمایی ها و سنگ اندازی ها و کینه ورزیهای شکست خوردگان انتخابات 84بود. جدای از ضعف های مهم دولت که هر سال اقا بهش اشاره می کردند. ولی عمده مشکل رو باید در عداوت دوستان فعلیتون جستجو کنید
آقا فاضل چرا پهلوی رفیقش... نیست؟
....
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
دولت قبل در فلج کننده ترین تحریم های خارجی و با وجود عدم همکاری دیگر دستگاه های حاکمیتی مملکت را خیلی بهتر از این دولت اداره می کرد! امید بیش از این دوره در دل مردم بود! هر روز یک پیشرفت علمی ! پروژه های زیر ساخت کشور جریان داشت! احساس غرور ملی در مردم موج می زد! در موفقیت های علمی و ورزشی این خود باوری کاملاً مشهود بود! اما امروز همه چیز را متوقف کرده اند و همه چیز را وابسته به توافق کذایی ژنو کرده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
شما مطمئنی تو ایران زندگی میکنی؟ من که نه امیدی در دولت قبل دیدم نه غرور ملی. نکنه من مردم نما باشم و خودم خبر ندارم؟
آره عزیزم ما تو ایران زندگی میکنیم الانم سیب زمینی 4000 هزار تومنی میخوریم. با وجود اینکه همه دارن دولت را یاری میکنن این وضعشه. یه زمانی گوجه فرنگی گرون شد انقدر جیغ کشیدین که لایه اوزن سوراخ شد ولی حالا؟؟
والا به خدا احمدی نژاد با وجود اون همه تحریم سنگ اندازی و دشمنی خوب کار میکرد.
رضا
یزره از نوک دماغت فراتر برو و یه سری هم به باطن خودت بزن!!!
کریم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً من فکر کنم شما تازه به دنیا اومدی یا رای اولی یا خیلی باشی رای دومی هستی از پیش از تاریخ محمود احمدی نژاد هیچ خبر نداری! تقصیری هم نداری چون در کتب تاریخی هم نیامده ولی از بزرگترها بپرس ..! فرهنگ پر!! تمدن پر!! غیرت پر!! عزت پر!! ثروت پر!!
همایون
United States
ترجمه از انگلیسی به فارسی:حالا که احمدی نژاد رفته دیگه با "آرامش" خیال .. می کنیم
Mano
Germany
اقای لاریجانی هیاهوی رسانه باعث پیشرفت کشور میشود
محمد بن اسماعيل
Iran, Islamic Republic of
چرا يك دليل وجود دارد كه از حصر ناراحت نباشيم
ظلمي كه به مردم نظام و رئيس جمهور مردمي شد
اين دليل مهم نيست؟
نه؟
نيست؟
نه؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
اون .... مردی که رفت رئیس جمهور کاسبان تحریم بود نه مردم
باز شما یک کلمه جدید از ماهواره یاد گرفتی
بابا بزرگه
Iran, Islamic Republic of
خوشم می یاد مغز و ارادت کاملاً در اختیاره!!! بچه جون برو به خودت زحمت بده تاریخ بعد انقلاب رو یه مروری بکن شاید خودت شدی!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی؟
جناب آقای لاریجانی یادت هست رهبر توی خطبه های نماز جمعه خطاب به آقا امام زمان با بغض تلخی در گلویش در زمان فتنه چه گفت؟!
به خدا اگر از خون برادر شهیدم بگذرم هرگز از کسانی که کام رهبرم را تلخ کردند نمی گذرم. اگر امروز هم ساکتیم به خاطر رهبر است. لب تر کند دمار از روزگار همه شان در می آوریم. بروید دعایش را به جان رهبری کنید.
هر چند شک دارم این حرف من فهمیده شود.
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
.....آقاي لاريجاني همون باش که زمان صدا و سيما بودي
اون زمان هم همین بود
آقای لاریجانی سلام علیکم!
..
خدا را شکر مشکل شما هم حل شده ولی یادتان باشد مشکل ما با سران فتنه حل نخواهد شد ...
سمیع-وزوان
اگر با دولت قبل همکاری می کردید ودر آن شرایط مطلوب قیمت حامل های سوخت را آزاد می کردید،شرایط ما این گونه نمی شد وتحریم ها بی اثر بود .ولی آنمرد دلاور راتنها گذاشتید بخاطر منافع بعضی ها .و.........
موسوی و کروبی باید محاکمه بشن. نباید با خیال راحت در حصر بخورن و بخوابن.

به قول دوستان هروقت حرف تحریم و مشکلات ناشی از اون میشه یه عده سریع انگشت اتهام را به سمت مسئولین و زحمات دانشمندان هسته ای کشور میگرن اما هیچ کس به نقش موسو ی کروبی در شدت گرفتن تحریم ها و مشکلات مردم اشاره نمیکنه.
مگه نه اینکه دشمنان با بهانه فتنه 88 و نقص حقوق بشر جامعه جهانی را با خودشون همراه کردن و تحریم ها را شدت دادن. پس خیلی از مشکلات امروز مردم ناشی از نادانی موسوی و کر وبی است که امیدوارم خدا ازشون نگذره.
محمد
United States
بله كه بايد براي شما فرق داشته باشه اخه ديكه آرامش بپا شده ...
Iran, Islamic Republic of
ما هم ناراحتیم حقش هست که حکم خدا اجرا بشه و اینها اعدام بشن .. اونموقع که حکم خدا اجرا بشه ما خوشحالیم ...
والا پارسال احمدی نژاد یارانه هامون رو بدون هیچ منتی داد! 90 هزارتومنم روش بهمون عیدانه داد! 30 لیتر بنزین عیدانه داد! 250 هزارتومن کارت هدیه عیدانه 34 سالگرد پیروزی انقلاب داد!پاداشارو تمام و کمال داد! پیمانکارا و مشاورا رو شارژ کرد! اینا یه حقوق می خوان بدن سخنگوی دولت رو می فرستن پشت تریبون با کلی منت میگه حقوق رو از 16 اسفند می دیم انگار تا حالا چندم اسفند می دادن؟!!!!
اهمیت؟؟؟